اخبار داغ

به همت اداره بهزیستی شهرستان فردیس:

۳ مرکز کارآفرینی در شهرستان فردیس افتتاح شد+ عکس

۳ مرکز کارآفرینی در شهرستان فردیس افتتاح شد+ عکس
ظهر امروز (یکشنبه) با حضور فرماندار شهرستان فردیس و مدیرکل بهزیستی استان البرز سه مرکز کارآفرینی با اشتغال بیش از ۴۰ نفر در فردیس راه اندازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فردیسان، روز گذشته یکشنبه با حضور فرماندار شهرستان فردیس و مدیرکل بهزیستی استان البرز سه مرکز کارآفرینی با اشتغال بیش از ۴۰ نفر در فردیس راه اندازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان,

داریوش بیات نژاد مدیر کل اداره بهزیستی استان البرز، در حاشیه افتتاحیه خیاط خانه،کارگاه فیلترسازی و مرکز توانبخشی در شهرستان فردیس اظهار داشت: با توجه به ایجاد شغل در این سه مرکز اداره بهزیستی در راستای شعار سال جاری فعالیت کرده است.

,

به گفته وی برای ۴۰ نفر در این برنامه اشتغال زایی شده است که ۲۸ نفر از این تعداد از افراد مددجو و بهبود یافته هستند.

,

بیات نژاد در ادامه به فعالیت مرکز فیلتر سازی فردیس اشاره کرد و گفت: این مرکز به همت یک بهبود یافته فعال شده است و در حال حاضر حدود ۱۵ نفر مشغول به کار شده اند که با توسعه و حمایت میتواند برای ۶۰ نفر شغل ایجاد کرد.

,

این مسئول در ادامه به افتتاح یک خیاط خانه در شهرک ناز فردیس اشاره کرد و افزود: این مرکز به ارئه خدمات در حوزه تولید کیف و چمدان فعالیت می کند و در حال حاضر ۱۰ نفر در این مرکز اشتغال دارند.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود به افتتاح مرکز توابخشی سالمندان تحت نظر بهزیستی اشاره کرد و بیان داشت: حفظ و نگهداری از افراد سالمندان امری خدا پسندانه و نیک است.

,

مدیر کل اداه بهزیستی البرز خاطر نشان کرد: در این مجموعه ۱۵ نفر مشغول به خدمت رسانی هستند که این خدمات در قالب کلاس های مشاوره، گفتار درمانی و کار درمانی به افراد سالمند ارائه می شود.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه