اخبار داغ

در مراسمی با حضور مسئولان؛

نخستین نمایشگاه آثار مولفان دماوند به کار خود پایان داد

نخستین نمایشگاه آثار مولفان دماوند به کار خود پایان داد
نخستین نمایشگاه آثار مؤلفان شهرستان دماوند همراه با تجلیل و تقدیر از ۴۸ مؤلف در مراسمی با حضور مسئولان به کار خود پایان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نخستین نمایشگاه آثار مؤلفان شهرستان دماوند امروز همراه با تجلیل و تقدیر از ۴۸ مؤلف در مراسمی با حضور مسئولان به کار خود پایان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حسین ناصری، مسئول انجمن ادبی شهر دماوند در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار داشت: شهرستان دماوند دارای ۴۸ مؤلف با ۱۸۶ عنوان مشغول فعالیت می‌باشند که در حال حاضر ۳۰ نفر عضو انجمن ادبی شهر دماوند بوده و در روزهای چهارشنبه ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸ در دفتر انجمن ادبی واقع در مجتمع کوثر حضور به هم رسانده و قصیده و شعرهای خود را برای حاضرین عنوان می‌کنند.

, پایگاه خبری تارود,

وی گفت: نخستین نمایشگاه آثار مولفان شهرستان دماوند ۱۸۶ عنوان اجتماعی، مذهبی، سیاسی، علمی، هنری، ادبیات، تاریخچه ادبیات هر منطقه و اشعار در معرض دید عموم قرار داشت که این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه مؤلفان در طول پس از انقلاب بوده است که مورد استقبال اقشار مختلف مردم قرار گرفت.

,

مسئول انجمن ادبی شهر دماوند افزود: این نمایشگاه با همکاری اداره ارشاد و کتابخانه عمومی برپا گردید که در پایان بازدیدکنندگان خواستار استمرار این نمایشگاه شدند.

,

گفتنی است، در مراسم اختتامیه آثار مؤلفان که با حضور مسئولین و مؤلفان شهرستان در مجتمع کوثر برگزار گردید از ۴۸ مؤلف تجلیل شد.

,

 

,

, , , , ,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه