اخبار داغ

کارشناس فرهنگی:

مسئولان در مورد قراردادهای خارجی شفاف سازی کنند

مسئولان در مورد قراردادهای خارجی شفاف سازی کنند
مسئول کارشناس فرهنگی گفت: در مباحث اقتصاد مقاومتی، واگذاری خدمات و ایجاد فرصت به شرکت‌های خارجی جهت سرمایه‌گذاری در کشور، مستلزم شفاف‌سازی در قراردادها است، که متأسفانه ابهامات بسیاری در برخی قراردادها وجود دارد و متولیان امر نیز خود را ملزم به پاسخگویی آن نمی‌دانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین; حجت السلام و المسلمین سید حسین موسوی کارشناس فرهنگی در دومین اجتماع مدافعان حریم انقلاب اسلامی شهرستان قرچک اظهار داشت: شهدا در طول هشت سال دفاع مقدس عزت و سربلندی نظام را رقم زدند، شهدای مدافع حرم با پیروی از همین مکتب نیز با رشادت های خود دنیای استکبار را شکست دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین;, قرچک آنلاین,

وی گفت: بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب، جوانان این مرز و بوم بار دیگر به دفاع از حرمین شریفین و جنگ با استکبار و تروریست‌ها رفتند، تا مبادا استکبار موفق به تضعیف و یا نابودسازی اسلام شود، که این همان راه سیدالشهداء است.

,

موسوی افزود: ملت ایران سرمنشاء بیداری اسلامی در منطقه و الگویی برای کشورهای اسلامی و غیراسلامی در دنیا است و امروز ما عزّت جهان اسلام را مدیون شهداء، به‌ویژه شهدای مدافع حرم و دعای خیر خانواده‌های آن‌ها و ملت‌های مسلمان هستیم، که سبب قوت و ثبات قدم کشورهای اسلامی در این راه می‌شود.

,

 

,

, ,

وی با اشاره به ولنگاری فرهنگی در جامعه، بیان کرد: لازم است متولیان فرهنگ در کشور نسبت به این مسئله با هوشیاری بیشتری عمل کنند تا دشمنان به اهدافشان نرسند. مسئولان و متولیان باید بدانند به وسیله امر به معروف و نهی از منکر، فرایض در جامعه به‌خوبی انجام می‌شود و امنیت را برای کشور به ارمغان می‌آورد.

,

کارشناس فرهنگی در پایان خاطرنشان کرد: در مباحث اقتصاد مقاومتی، واگذاری خدمات و ایجاد فرصت به شرکت‌های خارجی جهت سرمایه‌گذاری در کشور، مستلزم شفاف‌سازی در قراردادها است، که متأسفانه ابهامات بسیاری در برخی قراردادها وجود دارد و متولیان امر نیز خود را ملزم به پاسخگویی آن نمی‌دانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه