اخبار داغ

بوی تعفن فاضلاب، ساکنان شهر اردکان را به ستوه آورد +تصاویر

بوی تعفن فاضلاب، ساکنان شهر اردکان را به ستوه آورد +تصاویر
وقتی فریادهای شهروندان از بوی شدید تعفن فاضلاب در شهرک های فجر, قائم و 15 خرداد بی نتیجه می ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اردکان گویا؛ مدتی است که در سه شهرک اردکان بوی بد تعفن و فاضلاب زندگی را برای شهرک نشینان غیر قابل تحمل کرده و تا بحال از طرف اداره های مربوطه هیچ اقدامی برای بهسازی سیستم فاضلاب و یا حتی جوابیه ای برای پاسخگویی به ساکنین این منطقه داده نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اردکان گویا؛,

بوی تعفن و فاضلاب به حدی است که ساکنین این شهرک ها برای نفس کشیدن مجبورند به بیرون از خانه ها و شهرک پناه برده و در این گرمای طاقت فرسا به علت شدت بو حتی به خود اجازه روشن کردن کولر را هم نمی دهند.

,

این در حالی است که در اقدامی دور از باور مسئولین اردکان به شهر همجوار اجازه ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهری در شهر اردکان را داده اند و در پاسخ به اعتراضات مردم به جمله «این تصفیه خانه  کاملا مکانیزه است» اکتفا کرده اند.

,

حال با وخامت اوضاع هوای تنفسی در این سه شهرک اردکان و مختل شدن زندگی تعداد زیادی از همشهریان منتظریم تا عکس العمل مسئولین و همچنین اقدامات لازم را برای حل مشکل این شهرک ببینیم.

,

ساکنین این شهرک در اقدامی اعتراضی به تجمع روبروی پارک زیتون که روزی محل بازی کودکان این شهرک بوده و حال به محلی متروکه تبدیل شده است پرداخته و با پلاکاردهایی اعتراض خود را به این وضعیت نشان داده اند.

,

 

,

انتهای پیام/ر

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه