اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد:

کشور خاصه یک گروه و جناح نیست/روحانی سنّ کابینه را کاهش دهد

کشور خاصه یک گروه و جناح نیست/روحانی سنّ کابینه را کاهش دهد
کارشناس مسائل سیاسی گفت: سرمایه گذاری دولت بر روی به یک گروه و جناح خاص هرچند موثر در حوزه سیاسی، بی شک خدمات و عملکرد دولت را محدود می ساخت؛ چرا که مرتفع ساختن مطالبات این خواص وقت ارائه خدمت به مردم را سلب میکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از کوثرخبر، سعید شمس با بیان اینکه تغییر و تحول در کابینه دولت دوازدهم مهمترین حرکت مثبت روحانی خواهد بود، اظهار کرد: تحول در حوزه مدیریتی دولت دوازدهم، رئیس دولت و وزرا را بر این ملزم می دارد که نقاط مثبت و منفی را از دولت گذشته شناسایی کرده و در رفع و تقویت آن تلاش کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

وی ادامه داد: روحانی گفته است که تشکیل کابینه فراجناحی خواهد بود و این انتظار هم می رود که برای تحقق تولید و اشتغال در سطح جامعه که در اوضاع اسفناکی به سر می برند، از نیروی کارآمدتر و پیگیر استفاده شود؛ این هم به نفع مردم و هم به نفع دولت خواهد بود که بدور از جناح و گروه کابینه دوازدهم تشکیل یابد.

,

شمس با بیان اینکه روحانی سن کابینه دوازدهم را کاهش دهد، خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری دولت بر روی یک گروه و جناح خاص هرچند موثر در حوزه سیاسی، بی شک خدمات و عملکرد دولت را محدود می سازد؛ چرا که مرتفع ساختن مطالبات این خواص وقت ارائه خدمت به مردم را سلب میکند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: آنچه که مسلم است شایسته بودن افراد مد نظر در کابینه است که ضمن تعهدات خود به نظام و انقلاب، در حوزه مدیریتی خود متخصص باشد و بتواند از حقوق مردم خود دفاع کرده و انسجام ملی را رقم بزند.

,

وی افزود: فشار های سیاسی و جناحی برخی افراد و گروه ها جهت نفوذ در نحوه انتخاب وزرا و مدیران از سوی رئیس جمهور مهار شود، روحانی نباید به این خواص باج دهد؛ مملکت مال مردم است و مسئولین بی شک مسئول مرتفع ساختن مطالبات همه 80 میلیون جمعیت ایران اسلامی هستند.

,

شمس خاطر نشان کرد: توجه به تولید و رفع بیکاری، حساسیت به منع دارندگان فیش های کثیف و حقوق های نجومی، پرهیز از هرگونه فساد های مالی و ...، ساده زیستی، مقابل نفوذ آمریکا بودن، پاک بودن، به فکر ملت بودن، پیگیر تخصیص اعتبارات بودن و نصب العین قرار دادن آرمان های انقلاب و فرمایشات امام و رهبری از شاخصه های اصلی یک فرد برای منصب وزارت باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه