اخبار داغ

رد پای دلالان در خرید و فروش پیاز در لنده

رد پای دلالان در خرید و فروش پیاز در لنده
افزایش ناگهانی قیمت پیاز بازار خوبی برای دلالان شده است تا از این وضعیت و بی ثباتی موجود در بازار اوج استفاده را ببرند و به هرقیمتی که سود بیشتری دارند بفرشند و اشک تولیدکنندگان و مصرف کنندگان این محصول را درآورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  خبرلنده، اوضاع آشفته بازار پیاز در شهرهای بزرگ و کوچک باعث شده است تا هوش و گوش دلالان چندین برابر شود و برای ورود به این بازار پر سود دست بکار شوند و راهی مناطق محروم و تولید کننده قطب پیاز شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  خبرلنده,

قیمت پیاز در بازار شهرلنده نیز متاثر از قیمت کشورنبوده به طوری که بیش از سه روز است که کسبه بازار از خرید و فروش پیاز به دلیل قیمت بالا خودداری می کنند و به طوری که نمی تواند حتی یک کیلوگرم پیاز برای خرید در بازار شهر لنده پیدا کنید.

,

قیمت بالا، صادرات و مهمترین نکته وجود دلالان که همیشه پای ثابت همه معاملات هستند نشان دهنده دست های پشت پرده در خصوص وضع موجود در صیفی جات به خصوص پیاز است.

,

کسبه بازار شهر لنده نیز با گلایه از وضع موجود نیز خواستار رسیدگی متولیان بازار و مسئولان استانی و کشوری نسبت به بهبود وضع موجود شدند.

,

به هرحال باید گفت که قیمت هرکیلوپیاز پنج تا شش هزارتومانی اشک تولید کنندگان و مصرف کنندگان را درآورده است.

,

در روزهای گذشته دلالانی از استان خوزستان و فارس به شهرستان لنده، کهگیلویه رفته و اقدام به خرید پیاز با قیمت پایه هرکیلو 800 تومان را داشته اند که انتظار می رفت مسئولان جهاد کشاورزی نسبت به حمایت از کشاورزان اطلاع رسانی می کردند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه