اخبار داغ

نماینده اردبیل:

پرونده تخلفات انتخابات شورای شهر اردبیل را از فرماندار پیگیری کنید

پرونده تخلفات انتخابات شورای شهر اردبیل را از فرماندار پیگیری کنید
نماینده مردم اردبیل در مجلس، پاسخگویی درباره سرانجام پرونده تخلفات انتخابات شورای شهر اردبیل را در حوزه مسئولیت فرماندار دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدیف بدری در پاسخ به پرسش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، صدیف بدری درباره نتایج پیگیری ها از سرنوشت پرونده تخلفات پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اردبیل به این جمله بسنده کرد که پرونده تخلفات انتخابات شورای شهر اردبیل را از فرماندار اردبیل پیگیری کنید.
هفته آخر خردادماه جاری بود که رضا کریمی رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای اردبیل با اعلام تائید نهایی صحت پنجمین دوره انتخابات شورای شهر اردبیل اعلام کرد که بعد از بررسی هیئت عالی نظارت انتخابات استان و مسئولان مربوطه تخلفات و سهل‌انگاری در 6 صندوق شعب اخذ رای اردبیل انجام شده بود که قرار شد متخلفان این 6 صندوق توسط فرماندار اردبیل به مسئولان قضائی معرفی شوند که نوع برخورد توسط مسئولان قضایی با متخلفان مشخص می‌شود.
با گذشت حدود یک ماه از این موضوع و با وجود پیگیری های مکرر، تاکنون از سرنوشت این پرونده خبری در دست نیست و افکار عمومی همچنان اطلاعی از این ندارند که آیا فرماندار اردبیل، تصمیم هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی استان را برای ارجاع این تخلفات اجرایی کرده است یا خیر؟ و اگر پرونده به دستگاه قضائی ارسال شده، چه روندی را طی می کند.
 
انتظار بر این است که مسئولان امر در راستای وظایف ذاتی خود در خصوص افکار عمومی و شفاف سازی امور، مردم را در جریان این پرونده و چگونگی رسیدگی، مجازات و یا تبرئه متهمان قرار دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه