اخبار داغ

رئیس بهزیستی زابل:

۲۳۸ خانواده تحت پوشش بهزیستی هستند/ 1100 کودک از غذای گرم بهره مند می شوند

۲۳۸ خانواده تحت پوشش بهزیستی هستند/ 1100 کودک از غذای گرم بهره مند می شوند
رئیس بهزیستی شهرستان زابل عنوان کرد: در حال حاضر تعداد ۲۳۸ خانواده بدسرپرست و بی سرپرست در شهرستان زابل تحت پوشش بهزیستی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید میر در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا ابراز کرد: در حال حاضر ۲۳۸ خانواده تحت پوشش بهزیستی در شهرستان زابل هستند که از این تعداد ۲۱۵ خانوار بی سرپرست و ۲۳ خانوا نیز بدسرپرست هستند.

وی افزود: تعداد زنان سرپرست خانوار تحت پوشش ۴۱۸ نفر هستند که بهزیستی شهرستان به دلیل تامین مایحتاج زندگی این قشر و ایجاد زندگی آبرومندانه آنان را تحت پوشش قرار داده است.

میر تصریح کرد: با توجه به اهمیت تغذیه در دوران مختلف زندگی به ویژه در دوران کودکی در حال حاضر تعداد کودکان بهره مند از برنامه یک وعده غذای گرم یک هزار و ۱۰۰کودک است.

رئیس بهزیستی زابل خاطر نشان کرد: یک مرکز اورژانس در شهرستان زابل در حال فعالیت است که در این راستا خدمات توانبخشی به منظور افزایش مشارکت معلولین و کاهش عوارض معلولیت و ایفای نقش اجتماعی به آنان ارائه می دهد.

میر ادامه داد: سالمندان، جانبازان، افراد بیمار و زنان باردار از جمله اقشار آسیب پذیری هستند که از مزایای مناسب سازی مکان های عمومی و ادارات بهره مند می شوند.

وی با بیان اینکه بیشتر ادارات زابل در خصوص مناسب سازی اقدامات خوبی را انجام داده اند، تصریح کرد: معلولان و سالمندان این حق را دارند که مانند دیگر افراد عادی جامعه بتوانند به راحتی در خیابان ها، معابر و ساختمان ها تردد کنند و در این خصوص با مشکلی مواجه نباشند.

رئیس بهزیستی زابل تاکید کرد: به منظور رفع مشکلات اقشار آسیب پذیر جامعه به ویژه کودکان، سالمندان و معلولان اداره بهزیستی تمامی تلاش خود را به کار بسته است و در این راه همانند همیشه فعال و پویا می باشد.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه