اخبار داغ

فعالیت های دانش آموزان ایجرودی در تابستان؛

طرح هجرت دانش آموزی کارگاه عملی برای یادگیری کارگروهی/برگزاری طرح هجرت 3 در ایجرود

طرح هجرت دانش آموزی کارگاه عملی برای یادگیری کارگروهی/برگزاری طرح هجرت 3 در ایجرود
طرح هجرت دانش آموزی بسیج کارگاه آموزشی برای یادگیری کار گروهی توسط دانش آموزان محسوب می شود که این روزها در شهرستان ایجرود در حال برگزاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اردوهای طرح هجرت۳ اردوهایی هستند که با تشکیل تیم هایی متشکل از دانش آموزان در زمینه زیبا سازی ، بهسازی و مرمت مدارس به فعالیت می پردازند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

فعالیت دانش آموزان نه تنها باعث شکوفایی استعداد و توانایی آن ها می شود بلکه نشاط و روحیه کار گروهی را در آن ها تقویت می کند.

,

اردوهای طرح هجرت بهانه ای شد تا پای صحبت های دانش آموزانی بنشینم که در این طرح شرکت کرده بودند.

,

محمد مهدی رستمی «دانش آموز دوره راهنمایی مدرسه شهید موسی نظری حلب» امروز در گفت و گو با خبرنگار ایجرود خبر، با اشاره به اینکه اولین بار است که در طرح هجرت شرکت می کند، اظهار داشت: ازکار کردن در کنار دوستانم لذت می برم.

, ایجرود خبر،,

, ,

وی با بیان اینکه مرمت و زیبا سازی مدرسه به او کمک می کند تا کار گروهی را یاد بگیرد چرا که کار کردن  کنار دوستانش او را خوشحال می کند، افزود: من در این چند روزی که در طرح هجرت فعالیت می کنم چیزهای زیادی از جمله نقاشی دیوار و کار گروهی را یاد گرفته ام.

,

مهدی جعفری یکی دیگر از دانش آموزانی است که در طرح هجرت برای اولین بار شرکت کرده است.

, مهدی جعفری یکی دیگر از دانش آموزانی است که در طرح هجرت برای اولین بار شرکت کرده است.,

, , ,

وی با اشاره بر اینکه شرکت در فعالیت های گروهی زندگی را هدفمند می کند، تاکید کرد: من مسئولیت رنگ آمیزی دیوار کلاس 1 را با دوستم محمد بر عهده دارم.

,

, ,

فاطمه دوست پناهی با اشاره بر اینکه همراه دوستانش زهرا و معصومه در طرح هجرت شرکت کرده است، بیان کرد: در این چند روز فعالیت های که در طرح هجرت داشته ام خیلی چیزها یاد گرفتم.

,

, ,

زهرا محمدی از دیگر دانش آموزان بخش حلب است که در طرح هجرت شرکت کرده است.

,

, ,

وی در باره انگیزه و حضورش در طرح هجرت می گوید: وقتی دیدم دوستانم که درسال های گذشته شرکت کرده بودند خاطرات خوبی از حضورشان در این اردو دارند من هم علاقه مند شدم در این اردو شرکت کنم.

,

, ,

محمدی اضافه کرد: طرح هجرت کارگاه آموزشی عملی است.

,

زهرا درویشی با بیان اینکه سومین بار است که در طرح هجرت شرکت می کند، ادامه داد: من از اینکه کاری را بلد باشم و آن را به درستی انجام دهم احساس رضایت می کنم.

,

, ,

وی با اشاره بر اینکه از معلم و مدیر مدرسه تشکر می کنم که همیشه راهنمایی ما در همه مراحل آموزشی هستند، گفت: برای مرمت مدرسه همه ما باید از توانایی های خود در ساختن و زیباسازی مدرسه بکار ببریم.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه