اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی آذربایجان غربی:

همایش ملی اقتصاد مقاومتی در ارومیه برگزار می شود/ ارومیه میزبان نمایشگاه منطقه ای اقتصاد مقاومتی

همایش ملی اقتصاد مقاومتی در ارومیه برگزار می شود/ ارومیه میزبان نمایشگاه منطقه ای اقتصاد مقاومتی
مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی گفت: نمایشگاه تولیدات صنایع تبدیلی فعالان اقتصادی بسیجی شمالغرب کشور شهریور امسال در ارومیه برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد رحمانی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، از برگزاری نمایشگاه منطقه ای اقتصاد مقاومتی در ارومیه خبر داد و گفت: دهه اول شهریور ماه امسال سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی نمایشگاه منطقه ای اقتصاد مقاومتی با حضور فعالان اقتصادی از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در محل نمایشگاه بین المللی ارومیه برگزار می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: این نمایشگاه با محوریت صنایع تبدیلی شده که در آن محصولات بومی هر استان در خصوص طرح های اقتصاد مقاومتی که با حمایت بسیج در زمینه صنایع تبدیلی تولید شده اند، به نمایش گذاشته می شوند.

,

مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی به برنامه های جنبی این نمایشگاه اشاره کرده و افزود: در تلاشیم تا با دعوت از مسئولین بسیج سازندگی سایر استان های کشور، همایش ملی اقتصاد مقاومتی را همزمان با این نمایشگاه در ارومیه برگزار کنیم.

,

وی تصریح کرد: در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی پکیج کاملی از فعالیت های صنایع تبدیلی بسیج در ۲۰ عرصه مختلف از جمله ماشین آلات صنایع تبدیلی به نمایش گذاشته می شود.

,

به گفته رحمانی، برای برگزاری هر چه باشکوهتر نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از ۸۰ فعال اقتصادی منطقه شمالغرب کشور که در عرصه صنایع تبدیلی فعالیت دارند، دعوت شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه