اخبار داغ

رییس خانه صنعت و معدن استان کردستان:

دولت باید در عمل به یاری بخش تولید بشتابد

دولت باید در عمل به یاری بخش تولید بشتابد
رییس خانه صنعت و معدن استان کردستان گفت: از دولت هم انتظار داریم در عمل به یاری تولید بشتابد و برای کارگروه موانع تولید پشتوانه احرایی لحاظ کند تا بازخورد داشته باشد و مانع از اتلاف وقت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، عبدالله کاردانی در مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن که با حضور مسئولان استان کردستان در سنندج برگزار شد, اظهار داشت: به خاطر اینکه مدیران دولتی دلگیر نشوند امروز در رابطه با وضعیت صنعت و معدن کردستان در خصوص نیمه خالی لیوان صحبت نمی کنم و فقط نیمه پر لیوان را می بینم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,
 
,
وی افزود: رییس سازمان صنعت, معدن و تجارت استان کردستان با آنکه تجربه کافی نداشتند در دولت یازدهم تجربه های خوبی کسب کردند و از آن حالت بی تجربگی خارج شده اند.
,
 
,
کاردانی با بیان اینکه تولیدکنندگان تلاشگرند و عاشق خدمت به مردم و مملکت هستند, اظهار داشت: از تمامی نمایندگان استان در مجلس برای حضور در این مراسم دعوت کردیم که متاسفانه فقط آقایان علوی و محمدعلی مرادی شرکت کردند.
,
 
,
وی با بیان اینکه استاندار و مدیران استان کردستان با خانه صنعت و معدن استان نهایت همکاری را دارند, گفت: اگر در جایی در خصوص تولید کم کاری صورت گرفته باید به حساب قوانین دست و پاگیر و حاکم بر تولید گذاشت.
,
 
,
رییس خانه صنعت و معدن استان کردستان با اشاره به اینکه بانکها هم باید مشکل گشای مشکلات بخش تولید باشند, ادامه داد: قوه قضاییه حامی و پشتیبان تولید است و باید قدردان آنها بود.
,
 
,
کاردانی تصریح کرد: از دولت هم انتظار داریم در عمل به یاری تولید بشتابد و برای کارگروه رفع موانع تولید پشتوانه احرایی لحاظ کند تا بازخورد مثبت داشته باشد و مانع از اتلاف وقت شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه