اخبار داغ

گلایه مسافران تابستانی از وضعیت نامطلوب سرویس‌های بهداشتی اردل

گلایه مسافران تابستانی از وضعیت نامطلوب سرویس‌های بهداشتی اردل
وضعیت نامطلوب سرویس‌های بهداشتی در باغ رستم شهرستان اردل موجب نارضایتی مردم به خصوص مسافران و گردشگران تابستانی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هفت چشمه، شهرستان اردل یکی از شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری و در ۸۰ کیلومتری مرکز استان (شهرکرد) قرار دارد که آب و هوای خنک و دل‌نواز این شهرستان باعث شد همه ساله در ایام گرم سال در فصل تابستان گردشگران و مسافران زیادی به این منطقه سفر کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه, هفت چشمه,
, ,

حضور بیشتر گردشگران نیازمند ایجاد برخی زیرساخت‌هاست اما فراهم نبودن زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان اردل همت مسؤولان این شهرستان را می‌طلبد چراکه اردل به عنوان یکی از بهترین قطب گردشگری استان مطرح شده و همچنین یکی از محورهای توسعه این استان به شمار می‌آید.

 

,
,
,
, ,
,
هرچند که در سال‌های اخیر به دلیل مشکلات فراوان مالی و اعتباری دولت، استان با مشکلاتی برای احداث زیرساخت‌ها مواجه بوده اما لازم است از زیرساخت‌های کنونی به نحو احسن استفاده شود که متاسفانه تاکنون اینگونه نبوده و سرویس‌های بهداشتی در مکان گردشگری این شهرستان از وضعیت نامطلوبی برخودار هستند.

چشمه های باغ رستم یکی از مکان‌های گردشگرپذیر شهر اردل است که وضعیت نامطلوب سرویس‌های بهداشتی انتقاد مسافران و گردشگران را در پی داشت.
,
,
,
,
,



, ,
,
,
, ,

یکی از مسافران که از استان اصفهان به مناطق گردشگردی شهرستان اردل و چشمه های باغ رستم سفر کرد در گفت‌وگو با خبرنگارهفت چشمه با بیان اینکه برای اولین بار به شهر اردل سفر می‌کند، گفت: شهر اردل یکی از مکان‌های زیبای کشور است اما کمبودهایی برای حضور گردشگران و مسافران دارد که باید به آن هم توجه شود.
 

,
,
, ,

وی از وضعیت نامناسب سرویس بهداشتی در باغ رستم انتقاد کرد و افزود: جمعیت زیادی از مردم که اغلب آنها مسافر و گردشگر از سایر استان‌ها هستند در این منطقه زیبا حضور دارند اما سرویس بهداشتی این مکان گردشگری دارای وضعیت نامطلوبی است و شایسته این شهرستان زیبا نیست.

وضعیت نامطلوب سرویس بهداشتی این مکان گلایه‌مندی‌هایی را برای مسافران ایجاد کرده است که انتظار می رود متولیان امر در این خصوص کاری انجام دهند تا این موارد کوچکی که قابل رفع است موجب دل‌زدگی مسافران و گردشگران از شهرستان اردل نشود.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه