اخبار داغ

بخش تولید کردستان در حال طفولیت است/ از دولت خواهش می کنم برای بخش تولید کردستان برنامه ویژه اتخاذ کند

بخش تولید کردستان در حال طفولیت است/ از دولت خواهش می کنم برای بخش تولید کردستان برنامه ویژه اتخاذ کند
رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی سنندج اظهار داشت: از دولت خواهش می کنم برای تولید در کردستان برنامه ویژه و کارآمد داشته باشد چون کردستان محروم و عقب مانده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، سیدکمال حسینی در همایش روز ملی صنعت و معدن که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: درد و رنج کارآفرینی را با پوست و خون درک کرده ام و در این مسیر برخی ها زندانی شدند, برخی ها فرار کردند و برخی ها هم امروز به زور خود را سرپا نگه داشته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,
 
,
وی با بیان اینکه اولویت امروز دولت تولید است, افزود: راه برون رفت از رکود, فقر و بیکاری بر مبنای کلام مقام معظم رهبری و سیاست های دولت توجه به بخش تولید است.
,
 
,
حسینی عنوان کرد: همه مسوولان دغدغه تولید دارند اما وقتی پای حرف یک تولید کننده می نشینیم می بینیم که حمایت آنچنانی از او نمی شود.
,
 
,
وی با انتقاد از عدم حضور معاون امور صنایع و اقتصادی وزیر صنعت, معدن و تجارت در این مراسم, گفت: انتظار داشتیم که وی در این مراسم حضور میداشت چون حرف های زیادی برای گفتن بود و امیدوارم که وی حداقل از طریق رسانه ها صحبت های مطرح شده در این مراسم را پیگیری کند.
,
 
,
رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی سنندج بیان کرد: باید تولید در بخش کلان سودآور شود و اولین اقدام در این راه, ارزش دادن به جایگاه تولیدکننده است.
,
 
,
وی با انتقاد از رویکرد سیستم اداری کردستان در برخورد با تولیدکننده اظهار داشت: متاسفانه شرایط به گونه ای است که انگار کارمندان ادارات در سیاره ونوس و تولیدکننده در سیاره مریخ است چون وقتی تولیدکننده برای یک مشکل به ادارات مراجعه می کند کارمندان مربوطه او را درک نمی کنند.
,
 
,
حسینی با بیان اینکه تولیدکننده یک عاشق است, گفت: تولید کننده می تواند سرمایه خود را در بانک سپرده گذاری کرده و از سود آن بهره ببرد اما می خواهد برای دیگران نیز رزق آوری کند و بر این اساس حق است که حمایت شود.
,
 
,
وی عنوان کرد: تولید در کردستان در حال طفولیت بوده و هنوز پا نگرفته است و لازم است یک برنامه ویژه برای حمایت از آن تدوین شود.
,
 
,
حسینی در پایان گفت: از دولت خواهش می کنم برای تولید در کردستان برنامه ویژه و کارآمد داشته باشد چون کردستان محروم و عقب مانده است.
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه