اخبار داغ

استاندار آذربایجان غربی:

نهادهای فرهنگی تلاش کافی در بهترین میزبانی مسابقات قرآن را داشته باشند

نهادهای فرهنگی تلاش کافی در بهترین میزبانی مسابقات قرآن را داشته باشند
استاندار آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه میزبانی از مسابقات سراسری قرآن کریم دارای اهمیت و جایگاه بسیاری است، گفت: از آنجا که این مسابقات در سطح کشوری برگزار می‌شود، باید تبلیغات گسترده‌ای در سطح استان انجام شود و در این راستا از توان رسانه‌ها و نهادهای فرهنگی باید بهره‌ برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،قربانعلی سعادت در نخستین جلسه هماهنگی ستاد چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم که روز گذشته با حضور مسئولین استانی و کشوری دست اندرکار در برگزاری این رقابت ها برگزار شد، اظهار داشت: المان‌های قرآنی باید در سطح شهر و سایر شهرستان‌های استان نصب شود و برای این منظور تنها شهرداری  نمی‌تواند کاری را به پیش برد بلکه باید تشکل‌ها و سمن‌های فرهنگی نیز به کمک ستاد اجرایی این مسابقات بیایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با بیان اینکه این استان در تلاش است تا خاطره خوشی را برای شرکت‌کنندگان در این مراسم رقم بزند، ادامه داد: مسئولان فرودگاهی استان باید برنامه‌ریزی مناسبی را برای میزبانی شایسته از مهمانان در محل فرودگاه ایجاد بکنند.

,

استاندار آذربایجان غربی در پایان ابراز داشت: هم‌چنین نمایشگاهی از صنایع دستی استان در کنار برگزاری مسابقات ایجاد شود تا هنر هنرمندان این سرزمین به همه کسانی که در این رقابت شرکت می‌کنند، شناسانده شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه