اخبار داغ

اعزام 90نفر از دانشجویان خواهر دانشگاههای قاین به اردوی راهیان نور

اعزام 90نفر از دانشجویان خواهر دانشگاههای قاین به اردوی راهیان نور
مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهید مفتح قاین از اعزام 90نفر از خواهران دانشگاههای قاین به اردوی راهیان غرب خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبری مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهید مفتح قاین در گفتگو با نسیم قائن با بیان این که رهبر انقلاب همواره یکی از حامیان و مشوقان اصلی حرکت  راهیان نوربوده اند؛وبارها بر اهمیت کاروان های راهیان نور تاکید کرده اند؛گفت:اهمیت راهیان نور برای مقام معظم رهبری به حدی است که ایشان اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی را یک سنت حسنه به منظور پیشگیری از دو آسیب «فراموشی» و «تحریف» می دانند ومی فرمایند: "«فراموشی» و «تحریف» دو آسیب و خطر بزرگی است که در کمین هر حادثه بزرگ تاریخی قرار دارد و نخبگان، فرزانگان و دست اندرکاران عرصه دفاع مقدس، با شناساندن دقیق این ذخیره و گنجینه‌ی فرهنگی، اجازه ندهند این حماسه دستخوش فراموشی و تحریف شود."

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن, ،,

مسئول دفتر بسیج دانشجویی قاین اظهارداشت: درهمین راستا اردوهای راهیان نور هرساله به مناطق غرب وجنوب کشور برگزار می شود تا یاد وخاطره شهدای دوران دفاع مقدس هیچ گاه به فراموشی سپرده نشود.

,

وی با اشاره به اعزام 90نفر از خواهران دانشگاه پرستاری ومامایی ،دانشگاه پیام نور وتربیت مدرس قرآن کریم شهرستان به اردوی 7روزه راهیان گفت:دانشجویان روز دوشنبه 2مرداد به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد.

,

اکبری با بیان این که رشادت های رزمندگان اسلام در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب مثال زدنی است گفت:آن ها در سرمای سخت و سوزان ارتفاعات کردستان در مقابل دشمن بعثی و ضد انقلاب ایستادگی کردند.

,

وی افزود: دانشجویان با حضور در این مناطق از رشادت ها، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان در دفاع از میهن اسلامی آشنا می شوند و می فهمند که رزمندگان اسلام در بدترین شرایط نیز حاضر نشدند تا یک وجب از خاک جمهوری اسلامی از ایران جدا شود.

,

 

,

اکبری با اشاره به برنامه های مربوط به سفرراهیان نور غرب، گفت: در این سفر بحث روایت گری راویان در جهت تشریح مناطق عملیاتی، برگزاری مسابقات عکس و دلنوشته که در راهیان جنوب داشتیم در این سفر نیز تکرار خواهد شد که به عکس ها و دلنوشته های برترجوایزی داده خواهد شد.

,

 

,

وی افزود : دیگر برنامه هایی  که در این سفر برگزار خواهد شد دعوت از مشاورین مذهبی ، سخنرانی روحانیون و استفاده از مباحث اخلاقی خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه