اخبار داغ

بعد از 6 ساعت؛

آتش‌سوزی گسترده در روستای خاخیان درگز خاموش شد+تصاویر

آتش‌سوزی گسترده در روستای خاخیان درگز خاموش شد+تصاویر
آتش‌سوزی گسترده در روستای خاخیان بعد از شش ساعت تلاش مستمر نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه درگز، نوخندان و چاپشلو خاموش شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید نورپور، رئیس ایستگاه آتش‌نشانی درگز در خصوص آتش‌سوزی گسترده انبار کاه در روستای خاخیان درگز به خبرنگار درگزخبر گفت: روز گذشته (31 تیر) اهالی روستای خاخیان به‌صورت غیرمنتظره شاهد برافروخته شدن آتش دریکی از انبارهای کاه این روستا شدند که بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه درگز را در جریان قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سعید نورپور، رئیس ایستگاه آتش‌نشانی درگز در خصوص آتش‌سوزی گسترده انبار کاه در روستای خاخیان درگز به خبرنگار , درگزخبر,  گفت: روز گذشته (31 تیر) اهالی روستای خاخیان به‌صورت غیرمنتظره شاهد برافروخته شدن آتش دریکی از انبارهای کاه این روستا شدند که بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه درگز را در جریان قرار دادند.,

 

,

وی افزود: به علت گستردگی آتش و مواد قابل اشتعال مجاور این آتش‌سوزی، از ایستگاه‌های بخش نوخندان و چاپشلو درخواست کمک شد؛ که آنان نیز بلافاصله برای خاموش کردن آتش در محل حضور یافتند.

,

 

,

نورپور خاطرنشان کرد: این آتش‌سوزی که علت آن در حال بررسی است؛ به علت وزش باد و پراکنده شدن کاه‌های در حال سوختن، به منازل و انبارهای مجاور سرایت کرد و سبب بروز خسارت بیشتر شد.

,

 

,

وی ادامه داد: در این آتش‌سوزی درمجموع یک دستگاه پیکان و هشت هزار بسته کاه آتش گرفت که به گفته دهیار روستای خاخیان این آتش سوزی بیش از 500 میلیون ریال خسارت وارد کرد.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: این آتش‌سوزی بعد ازشش ساعت در ساعت 19:15 دقیقه، به‌طور کامل خاموش شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه