اخبار داغ

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میرجاوه خبر داد

توزیع 300 قرص نان در بین محرومین / ایتام و محرومین میرجاوه چشم انتظار یاری خیرین هستند

توزیع 300 قرص نان در بین محرومین / ایتام و محرومین میرجاوه چشم انتظار یاری خیرین هستند
رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میرجاوه با اعلام این مطلب که بیش از 2 هزار نفر تحت پوشش این نهاد هستند، گفت : فقرا و ایتام شهرستان میرجاوه نیاز شدیدی به حمایت از سوی خیرین دارند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور نورا رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میرجاوه در گفتگو با خبرنگار لادیز اظهار کرد: اطعام مساکین و فقرا از مهمترین آموزه های دین مبین اسلام است و در روایات متعدد مردم مسلمان به این مهم توصیه شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لادیز,

وی با اشاره به این که کمیته امداد امام متولی امر ایتام و مساکین جامعه است افزود: این نهاد حمایتی به تنهایی نمی‌تواند مشکلات نیازمندان جامعه را حل کند و باید همه مومنان یاری کننده کمیته امداد باشند تا به نحو آبرومندانه‌ای قسمتی از مشکلات نیازمندان مرتفع شود.

,



,
,
, ,


نورا با اشاره به اینکه تعداد خیرین بومی شهرستان انگشت شمار است اذعان کرد: تاکنون موفق به جذب بیش از 300 نفر خییر از سراسر کشوراز طریق برنامه ماه عسل شده که یکی از این خیرین با ارسال مبلغی خواستار خرید 300 قرص نان با ارزش 3 میلیون و 600 هزار ریال و توزیع آنها در بین فقرا و مساکین شده است به همین جهت واجد شرایط ترین منطقه که کمترین دسترسی به نانوایی و امکانات را داشتند شناسایی و بسته های نان به مناطق محروم ارسال شد.

,
,

وی با اشاره به این مطلب که مشکلات عمده مردم از طریق خییرین پیگیری می شود تصریح کرد: تعداد 2 هزارو 700 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان میرجاوه هستند که از این تعداد 457 خانواده شامل طرح محسنین بوده و از کمک های نقدی و غیر نقدی این طرح بهرمند می شوند.

,

رئیس کمیته امدادشهرستان میرجاوه با بیان این مطلب که برای حمایت از این افراد نیازمند جذب خییرین بیشتری از استان و سایر مناطق کشور هستیم، گفت: ماه گذشته یکی از خیرین خارج استانی طی سفری به شهرستان میرجاوه و بازدید شرایط فقرا ساخت مسکن و کمک مالی به 2 خانواده را برعهده گرفته است و امیدواریم این عمل پسندیده در آینده افزایش داشته باشد .

انتهای پیام /

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه