اخبار داغ

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی میرجاوه:

کارگاه های استعداد یابی کارآفرینی فرصتی مغتنم برای جوانان جویای کار است

کارگاه های استعداد یابی کارآفرینی فرصتی مغتنم برای جوانان جویای کار است
رئیس اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی میرجاوه از برگزاری کارگاه استعداد یابی به منظور شناسایی و پرورش افراد مستعد در زمینه ایجاد اشتغال خبرداد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر علی پور رییس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان میرجاوه در گفتگو با خبرنگار لادیز؛ اظهار کرد: کارکاه یک روزه از ایده تا کسب و کار به منظور پرورش استعداد ایده پردازی در بین جوانان و آموزش نکات اقتصادی و بالابردن راندمان تولید در بین کارآفرینان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لادیز,

وی افزود: این کارگاه به گونه‌ای است که تمامی افراد با هر سطحی از تجربه، تخصص و علاقه‌مندی در زمینه‌های کسب و کار، مدیریت و سازمان می‌توانند در آن شرکت نمایند. اهمیتی ندارد که هم اکنون در چه سطحی از تجربه و دانش کسب و کار و مدیریت هستند، حتی اگر قله‌های موفقیت را فتح و یا به تجربه و آزمون و خطا دانش شخصی خود را در این زمینه بدست آورده باشند، باز هم حرف های تازه ای را برای آموختن و فرا گرفتن وجود دارد که افراد توانایی خود را در معرض ارزیابی، تمرین و تقویت بیشتر می توانند قرار گیرند.

,


علی پور با اشاره به این مطلب که نامگذاری امسال با عنوان "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" از سوی مقام معظم رهبری پی به اهمییت موضوع تولید و اشتغال می بریم، خاطر نشان کرد: به منظور تشویق جوانان و آموزش افراد در جهت ایجاد اشتغال پایدار و کمک به اقتصاد جامعه کارگاه یک روزه استعداد یابی و ایده پردازی در شهرستان میرجاوه برگزارخواهد شد .

,
,


وی تصریح کرد: در پایان این دوره آموزشی طرح های برتر کارشناسی شده و در صورت تمایل افراد تسهیلات مورد نیاز آنها در اختیارشان قرار داده می شود . در مراحل بعدی به صورت مشاوره ای و کارشناسی افراد متقاضی را مورد حمایت قرار خواهیم داد .


انتهای پیام /

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه