اخبار داغ

پخش صدا و سیمای استان مرکزی ۲۴ ساعته شد

پخش صدا و سیمای استان مرکزی ۲۴ ساعته شد
مدیر کل صداوسیمای استان مرکزی از ۲۴ساعته شدن پخش شبکه آفتاب از اول مرداد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ حمیدرضا قربانی جم مدیر کل صداوسیمای استان مرکزی گفت: در آستانه دهه کرامت و از اول مرداد ماه پخش رادیو و تلویزیون شبکه استانی آفتاب ۲۴ ساعته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

قربانی جم با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان ساعت پخش برنامه‌های صداو سیمای شبکه آفتاب به ۲۰ساعت افزایش یافت افزود: از امروز هم شاهد ۲۴ ساعته شدن شبکه استانی آفتاب هستیم.

,

وی ادامه داد: معرفی آداب، رسوم و خرده‌فرهنگ‌های مناطق مختلف استان، فراهم شدن فرصت بیشتر برای معرفی جاذبه‌ها، مشاهیر و بزرگان این استان، افزایش همگرایی مردم مناطق مختلف استان و افزایش سرعت اطلاع‌رسانی در مواقع بحرانی از مزایای ۲۴ ساعته شدن  پخش شبکه‌های صداوسیمای استان مرکزی است.

,

مدیر کل صداوسیمای استان مرکزی از بهره برداری از ۳۶ پروژه فنی و عمرانی این سازمان هم خبر داد و گفت: این طرح ها شامل سامانه دیجیتال ایستگاه روستاییو طرح برق‌رسانی به ایستگاه‌های رادیو و تلویزیونی است.

,

وی با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از طرح ها ۲۲ هزار نفر از مزایای آن بهره‌مند می شوند خاطرنشان کرد: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها بالغ‌بر ۱۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه