اخبار داغ

حجت‌الاسلام حمید روحانی:

مطالبه مردم از دولت، ایستادگی در مقابل سیاست‌های غرب باشد

مطالبه مردم از دولت، ایستادگی در مقابل سیاست‌های غرب باشد
رئیس بنیاد دانش‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: مردم باید از دولت مطالبه کنند تا در مقابل سیاست‌های غرب ایستادگی کند نه اینکه نرمش به خرج دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سیدحمید روحانی، رئیس بنیاد دانش‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با صنعت8، اظهار کرد: با نگاهی به ۴۰ سال گذشته در می‌یابیم که جریان خزنده لیبرال‌ها همیشه دنبال منحرف ساختن انقلاب اسلامی ایران از مسیر اصلی بوده‌ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صنعت8,

 

,

وی ضمن بیان این موضوع که اولین نقشه این گروه رواج فرهنگ غرب در ایران بوده است، ادامه داد: این افراد قصد این را داشتند که ملت را از اقتدار، استقلال و آزادی دور کنند و متأسفانه این نقشه از ابتدای پیروزی توسط برخی افراد مستقر در دولت‌های مختلف پیگیری شد و در دولت فعلی نیز این مسئله توسط عده‌ای هنوز در حال پیگیری است.

,

 

,

حجت الاسلام روحانی خاطرنشان کرد: راه طی شده در دولت فعلی ریشه در تفکرات لیبرالی دارد؛ چراکه بارها دیدیم که برخی از اقدامات باعث سرشکستگی ملت ایران در برابر دیدگاه جهانیان شد و از نظر اقتصادی و سیاسی ضربات بسیاری را به ما تحمیل کرد.

,

 

,

رئیس بنیاد دانش‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم باید از دولت مطالبه کنند تا در مقابل سیاست‌های غرب ایستادگی کند نه اینکه نرمش به خرج دهد، اضافه کرد: مردم نباید درگیر بازی‌های سیاسی شوند.

,

 

,

وی تصریح کرد: عده‌ای دنبال وابستگی به غرب هستند و ملت ایران باید مقتدرانه در مقابل آن‌ها در هر سطح از نظام که هستند، بایستد تا آنان به نقشه‌های شوم خود دست نیابند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه