اخبار داغ

امام جمعه میاندوآب:

کابینه دولت آینده، باید کابینه ای کارآمد، متخصص و متعهد باشد/ افراد و گروه ها، از کابینه سهم خواهی نکنند

کابینه دولت آینده، باید کابینه ای کارآمد، متخصص و متعهد باشد/ افراد و گروه ها، از کابینه سهم خواهی نکنند
امام جمعه میاندوآب گفت: کابینه دولت آینده، باید کابینه ای کارآمد باشد تا بتواند به مشکلات مردم اعم از بیکاری، صنعت و … رسیدگی و رونق تولید را به همراه داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: کابینه دولت آینده، باید کابینه ای کارآمد باشد  تا بتواند به مشکلات مردم اعم از بیکاری، صنعت و … رسیدگی و رونق تولید را به همراه داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر ,

امام جمعه میاندوآب افزود: کابینه دولت دوازدهم باید مطابق با نیازهای روز جامعه و توقعات مردم تشکیل شود و در تشکیل این کابینه که خواسته های مردم را تحقق بخشد، مجلس نیز سهیم بوده و نقش مستقیم دارد.

,

وی با تاکید بر اینکه دولت آینده باید قوی، متخصص و متعد باشد، گفت: کابینه دولت آینده باید کابینه ای باشد که که کار تولید کند و سبب توسعه صادرات و بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد مردم شود.

,

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر انتخاب انسان های دیندار و متخصص برای کابینه آینده، اظهار کرد: وزرا نباید از کسانی انتخاب شوند که حتی یک روز کار اجرایی نداشته اند چرا که این افراد نمی توانند کاری از پیش ببرند.

,

حسن زاده با بیان اینکه نباید فرصت ها و ظرفیت های کشور را با مسئولان ناتوان هدر داد، تصریح کرد: مجلس نیز در رایی که به وزرای پیشنهادی می دهد باید تحقیق کرده و افرادی را انتخاب کنند که کابینه ای قوی و متعهد و متخصص تشکیل شود.

,

وی هم چنین با تاکید بر پرهیز از سهم خواهی گروه ها و افراد از کابینه، افزود: این افراد  باید به رئیس جمهور باورداشته و اجازه دهند تا خود کابینه را انتخاب کنند و با پرهیز از اندیشه و تفکر غرب گرایانه به رئیس جمهور خط و مشی نشان ندهند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه