اخبار داغ

امام جمعه چهاربرج:

لزوم پرهیز از گروه گرایی در تشکیل کابینه/ جوانگرایی و کارآمدی در تشکیل کابینه آینده مورد توجه باشد

لزوم پرهیز از گروه گرایی در تشکیل کابینه/ جوانگرایی و کارآمدی در تشکیل کابینه آینده مورد توجه باشد
امام جمعه چهاربرج گفت: جوانگرایی و کارآمدی وزرا مهم است و نیروهای جوان، پرتلاش و متخصص و متعهد باید در کابینه آینده نقش داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام جعفر آذرپندار در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به معیارها و ویژگی ها کابینه دولت دوازدهم، اظهار کرد: باید در تشکیل کابینه از افرادی که دلسوز به نظام، انقلاب، کشور و اسلام هستند استفاده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

امام جمعه چهاربرج با تاکید بر توجه به منافع ملی در تشکیل کابینه، افزود: باید افرادی را انتخاب کرد که دلسوز برای مملکت و مردم بوده و حال محرومان را رعایت کند.

,

وی با بیان اینکه سهم خواهی و گروه گرایی اقدام خوبی نیست و نباید در تشکیل کابینه نقش داشته باشد، گفت: نباید ملاک در انتخاب کابینه، این باشد که فلانی در گروه من بوده یا نبود، بلکه باید از همه دلسوزان استفاده کرد و این نکته را در نظر داشت که باید در خدمت همه مردم بود و برای آنها کار و تلاش کرد.

,

آذرپندار با تاکید بر توجه به تخصص و تعهد افراد منتخب برای کابینه، تصریح کرد: تعهد و تخصص موضوع دیگری است که باید در نظر گرفته شود نه اینکه آیا به من رای داده یا فلانی.

,

امام جمعه چهاربرج، جوانگرایی را دیگر معیار برای انتخاب کابینه دولت دوازدهم برشمرد و اظهار کرد: جوانگرایی و کارآمدی وزرا مهم است و نیروهای جوان، پرتلاش و متخصص و متعهد باید در کابینه آینده نقش داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه