اخبار داغ

استاندار چهارمحال و بختیاری:

استفاده از افراد ضعیف در مدیریت خطرناک است

استفاده از افراد ضعیف در مدیریت خطرناک است
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: استفاده از افراد ضعیف و یکطرفه در مدیریت بسیار خطرناک است و سیاست دولت استفاده از نیروهای معتدل اصولگرا و اصلاح طلب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بام ایران خبر ؛ قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: مدیرانی که زود موضع خود را با تغییر شرایط عوض می کنند، برکنار و از افراد توانمند و به دور از هرگونه افراط و تفریط بهره گیری خواهد شد.

وی استفاده از افراد ضعیف و یکطرفه در مدیریت را بسیار خطرناک دانست و افزود: سیاست دولت نیز استفاده از نیروهای معتدل اصولگرا و اصلاح طلب است.

سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از سخنان خود دستگاه های نظارتی را بازوی توانمند دستگاه های اجرایی اعلام و تصریح کرد: تمامی مدیران چهارمحال و بختیاری موظفند به منظور جلوگیری از هرگونه تخلف احتمالی در امور نسبت به همکاری با مجموعه نظارتی استان اقدام کنند.

وی بیان داشت: سال گذشته دو هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبارات چهارمحال و بختیاری از محل مواد ۱۰، ۱۲ و ۱۸۰ قانون ابلاغ نشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: طرح های دارای افزون بر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان باید تا هفته دولت امسال تکمیل و بهره برداری شود.

وی عنوان داشت: فرمانداران شهرستان های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری توجه داشته باشند که هیچ طرحی دارای افزون بر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی نباید راکد و معطل بماند.

سلیمانی دشتکی اظهار کرد: به همین منظور این طرح ها که در شورای برنامه ریزی شهرستان ها مطرح نشده باید ارائه و برنامه ریزی در این خصوص اصلاح شود.

وی ادامه داد: قول های وزیر سابق آموزش و پرورش شامل اختصاص ۴۰ میلیارد ریال به آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری و وعده تأمین یک سوم هزینه ساخت مدرسه های خیرساز در این استان محقق نشده که نیازمند پیگیری جدید است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: واگذاری حق بهره برداری ساختمان های آموزشی مازاد بر نیاز آموزش و پرورش استان به دهیاری ها ایرادی ندارد.

وی یادآور شد: البته در صورت نیاز به فروش این ساختمان ها از سوی آموزش و پرورش دهیاری ها بایستی نسبت به تحویل آن اقدام کنند.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: تهیه و تصویب سند آمایش سرزمین چهارمحال و بختیاری تا شهریور امسال انجام می شود.

وی توزیع عادلانه امکانات و حرکت در مسیر توسعه ای براساس معیارهای علمی را از مهمترین برنامه های سند آمایش سرزمین چهارمحال و بختیاری دانست و اظهار داشت: با تصویب سند آمایش سرزمین روند توسعه ای این استان در شاخص های مختلف شتاب می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه