اخبار داغ

انتقاد امام جمعه فریمان از تصمیم مسئولان برای اجرای کنسرت

انتقاد امام جمعه فریمان از تصمیم مسئولان برای اجرای کنسرت
امام جمعه فریمان با انتقاد از تصمیم مسئولان برای اجرای کنسرت در این شهرستان اظهارکرد: مسئولان به جای دغدغه کنسرت به فکر بیکاری جوانان باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدحسین ایزدی یزدان‌آباد در گفتگو با خبرفریمان با انتقاد از مسئولان اجرایی استان و شهرستان اظهارکرد: چرا مسئولان به جای حل مشکلات معیشتی مردم به فکر برگزاری کنسرت در فریمان هستند؟!.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرفریمان,

 

,

امام جمعه شهرستان فریمان با بیان اینکه کنسرت را در مشهد به خاطر حفظ حرمت امام رضا(ع) در طرقبه که شهر شهید پرور است و در گلبهار که مردمش غیرتمند هستند برگزار نمی‌کنند، افزود: آقایان به این فکر هستند که در فریمان کنسرت برگزار کنند و این شهر شهیدپرور را به بهانه اینکه فریمان به معنای آزادی است، حیات خلوت خود قراردهند، اما باید بدانند که فریمان، فرّ ایمان است.

,

 

,

حجت الاسلام ایزدی تاکید کرد: همه مسئولان بدانند که مردم متدین فریمان بیش از 300 شهید و صدها جانباز و ایثارگر تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و اجازه نخواهند داد به بهانه‌های واهی مراسم لهو لعب و خارج از شئونات اسلامی در این شهر برگزارشود.

,

 

,

امام جمعه فریمان با یادآوری برگزاری کنسرت خرداد93 در فریمان گفت: در آن زمان اتفاقات بدی رخ داد ، پس چرا مومن از یک سوراخ دوبار گزیده شود؟!.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: مسئولان بهتر است به جای دغدغه کنسرت به فکر بیکاری جوانان و رفع موانع ازدواج آنان باشند و مشکلات اقتصادی جامعه را حل کنند.

,

 

,

شایان ذکر است ، کنسرت گروه سون، 29 و30 خرداد 1393 در سالن کارخانه قند فریمان برگزارشد و نارضایتی شدید مردم و خانواده معظم شاهد و ایثارگر را در پی داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه