اخبار داغ

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خبر داد:

رقابت یک هزار نخبه قرآنی در رقابت های سراسری قرآن کریم آذربایجان غربی

رقابت یک هزار نخبه قرآنی در رقابت های سراسری قرآن کریم آذربایجان غربی
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: در رقابت های سراسری قرآن کریم به میزبانی آذربایجان غربی شاهد رقابت یک هزار نخبه قرآنی در بخش های مختلف خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی در اولین جلسه هماهنگی چهلمین دوره  مسابقات سراسری قرآن کریم که با حضور مسئولین استانی در استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، این مسابقات  را بزرگترین جشنواره قرآنی نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد که با هم افزایی و تعامل دستگاههای اجرایی و در راستای کشف استعدادها در حوزه های مختلف قرآن و معارف سالانه برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی اضافه کرد: هر ساله ۱۳۰ مسابقه قرآنی مهم و فرامنطقه ای در کشور برگزار می شود که مسابقات قرآنی دانش آموزان و مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه بزرگسالان رسمی ترین آنهاست.

,

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ابراز امیدواری کرد که چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رده سنی بزرگسالان که شهریور ماه امسال به میزبانی آذربایجان غربی برگزار می شود، پرشورتر و فاخرتر از ۳۹ دوره گذشته برگزار شود.

,

وی، رقابت های قرآنی را بهانه ای برای انس بیشتر با قرآن و تسری تعالیم معنوی آن به جامعه اعلام و خاطرنشان کرد: حضور یک هزار نفر از قهرمان قرآنی، نامدارترین حافظان و قاریان و همچنین داوران قرآن و معارف در آذربایجان غربی، رویداد قرآنی اثرگذاری را در این استان رقم خواهد زد.

,

حجت الاسلام حسینی، انعکاس مطلوب مسابقات قرآن و بهره مندی عموم مردم از برکات آن را مستلزم تعامل و هماهنگی هرچه بیشتر حوزه های علمیه، دانشگاه ها، مؤسسه های قرآنی و دیگر نهادهای فرهنگی دانست و گفت: باید تمام ظرفیت های استان برای برگزاری مسابقات به کار گرفته شود تا این دوره از رقابتها هرچه بهتر و اثرگذارتر برگزار شود.

,

وی با اشاره به چهلمین دوره بودن مسابقات سراسری قرآن کریم تأکید کرد: باید بلوغ مسابقات سراسری قرآن در این دوره به نمایش گذاشته شود.

,

لازم به ذکر است، چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۱۱ تا ۲۷ شهریور ماه با حضور هزار نفر از نخبگان قرآنی در ارومیه برگزار می شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه