اخبار داغ

پدر شهید حیدری در یادواره شهداء:

عمامه روحانیت و چادر زنان نماد اسلام در ایران است/ دشمن بر محتوای مراسمات مذهبی سرمایه‌گذاری می‌کند

عمامه روحانیت و چادر زنان نماد اسلام در ایران است/ دشمن بر محتوای مراسمات مذهبی سرمایه‌گذاری می‌کند
پدر شهید حیدری در یادواره شهداء روستای انار گفت: که روحانیت و چادر زنان هر دو از نماد اسلام هستند که دشمن به جد در تلاش برای برداشتن عمامه روحانیت و چادر زنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، یادواره 17 شهید روستای انار با حضور مسئولین شهرستان و مردم روستا در مسجد امام علی (ع) روستای انار برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

 

,

در این یادواره حجت الاسلام حیدری پدر شهید محمد حیدری یکی از شهدای روستای انار با اشاره به وضعیت نامناسب جامعه گفت: انسان در هر زمان و مکانی می‌تواند خوب باشد به طوری که حتی در بدترین شرایط نیز می‌تواند خود را حفظ کند.

,

 

,

وی افزود: یک سال قبل از انقلاب اسلامی حرکات خطرناکی همچون تهیه و توزیع اعلامیه‌های امام خمینی(ره) در سطح کشور انجام می‌شد و تعدادی از شهروندان و دوستان در این راه به شهادت رسیدند تا این انقلاب شکل بگیرد و در جریان انقلاب جمهوری اسلامی ایران شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی شد تا این فرهنگ و اسلام ناب محمدی حفظ شود.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: امام حسین (ع) را نمی‌توان از مراسمات مذهبی ملت ایران حذف کرد اما دشمن با تلاش شبانه روزی خود به دنبال خارج کردن محتوای مراسمات امام حسین (ع) است که متاسفانه گاهاً نیز با تغییر در نحوه عزاداری‌های حسینی و .. موفق شده است لذا مردم این کشور همچون مراسمات سنتی و مذهبی باید برای حفظ محتوای این مراسمات نیز تلاش کنند تا این فرهنگ حسینی و عاشورایی از بین نرود.

,

 

,

حجت الاسلام حیدری گفت: ممکن است ما با دشمن کاری نداشته باشیم اما دشمن از هر دری برای تضعیف ملت ایران و فرهنگ آن وارد میدان می‌شود.

,

وی با بیان اینکه روحانیت و چادر زنان هر دو از نماد اسلام هستند گفت: دشمن به جد در تلاش برای برداشتن عمامه روحانیت و چادر زنان است تا آثاری از اسلام در دنیا باقی نماند و در اکثر کشورها نیز موفق شده است اما در ایران به برکت حضور مراجع، دشمن نتوانسته است اهداف خود را در این کشور دنبال کند اما با این حال ساکت ننشسته است.

,

 

,

وی با اشاره به حضور دشمن در منطقه گفت: دشمن با حضور خود در منطقه به دنبال نابودی جمهوری اسلامی است و برای رسیدن به این هدف دست به هر کاری زده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه