اخبار داغ

احیا و ترویج صنایع دستی گامی موثر در عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی

احیا و ترویج صنایع دستی گامی موثر در عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی
یکی از بخش‌ های مهم اقتصادی در ایران، حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی است که ابزاری قابل توجه برای صادرات کالا، اشتغال زایی، جذب توریسم و بالا بردن سطح تولید ملی به شمار می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح منوجان با توجه به آغاز  فصل تابستان هر فردی به دنبال پر کردن  اوقات فراغت خود می باشد برخی از شهروندان منوجانی با ساخت صنایع دستی  از جمله کیف بافی ،سبد بافی  خوس بافی،خیاطی و … در تابستان اوقات فراغت خود را پر میکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح منوجان , صبح منوجان ,

 

,

صنایع دستی جنبه های زیادی به عنوان محرک اقتصادی دارد و  مهمتر این که این صنایع اشتغال و فرصت های در آمدی مورد نیاز زیادی رابرای افرادی که به طور سنتی از اقتصاد محلی محرومند فراهم می کنند و حمایت از صنایع‌دستی بومی هر شهرستان در نهایت می‌تواند به توسعه اقتصاد مقاومتی کمک کند.

,

 

,
, ,

 

,

 یکی از شهروندان منوجانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت:رونق صنایع دستی برای تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی: تولید – اشتغال» گامی مهم محسوب می‌شود که لازمه آن، ترویج، آموزش و حمایت از این صنایع است.

,  یکی از شهروندان منوجانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت:رونق صنایع دستی برای تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی: تولید – اشتغال» گامی مهم محسوب می‌شود که لازمه آن، ترویج، آموزش و حمایت از این صنایع است.,

 

,

وی افزود:احیا وحمایت از صنایع دستی گامی موثر در تحقق اقتصاد مقاومتی است و همچنین توجه به صنایع دستی جنوب کرمان می تواند راهگشای معرفی صنایع دستی بومی این منطقه به بازار صنایع دستی و سوغات کشور می شود .

,

 

,

, , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه