اخبار داغ

مدیر شبکه توزیع برق شهرستان نیر تاکید کرد؛

ضرورت صرفه جویی در مصرف برق برای جلوگیری از خاموشی

ضرورت صرفه جویی در مصرف برق برای جلوگیری از خاموشی
پرویز اخوان از مردم شهرستان نیر خواست برای جلوگیری از خاموشی در مصرف برق صرفه جویی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نیریمیز،پرویز اخوان مدیر شبکه توزیع برق شهرستان نیر با اشاره به احتمال اعمال خاموشی در صورت عدم صرفه جوی مصرف برق اظهار داشت: مدیریت مصرف راهکارهای بسیار ساده ای دارد بدون اینکه کوچک ترین فشاری به مصرف کنندگان وارد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیریمیز,

 

,

وی افزود: مصرف بی رویه برق و بی اعتنایی به صرفه جویی به ویژه در ساعات اوج مصرف باعث می شود دیگر هموطنان نتوانند به خوبی از این نعمت الهی بهره مند شوند.

,

 

,

اخوان اضافه کرد: عمده عواملی که سبب کاهش در انرژی مصرفی می شود شامل استفاده از تجهیزات با تکنولوژی مدرن، استفاده از لامپ های کم مصرف و مواردی از این دست است.

,

 

,

وی تاکید کرد: هدف از مدیریت در مصرف برق کاهش آسایش و رفاه مشترکان نبوده بلکه استفاده بهینه و به جا از انرژی الکتریکی است.

,

مدیر شبکه توزیع برق شهرستان نیر گفت: همه ساله در تیر و مرداد ماه با افزایش دمای هوا و استفاده از کولر و خنک کننده ها شاهد افزایش شدید مصرف برق میباشیم به طوری که در صورت عدم مدیریت مصرف، برق تولید نیروگاههای کشور جوابگوی مصرف را نخواهند داشت لذا صرفه جویی درتمامی اوقات شبانه روز خصوصا ساعات پیک بار در شش ماهه اول سال از ساعت ١٩ الی ٢٣ شب بسیار ضروری است.

,

 

,

وی افزود: حذف لامپ های رشته ای و استفاده از لامپ های ال ای دی و کم مصرف به همراه خاموش کردن لامپ های اضافه همچنین تغییر زمان استفاده از اتو، ماشین لباس شویی و .. به ساعات غیر پیک بار از اصلی ترین همکاری های مشترکین می تواند باشد.
 

,
,

مدیر شبکه توزیع برق شهرستان نیر با اشاره به راه اندازی مرکز تماس contact center و پاسخ گویی به تماسهای تمامی مشترکین شهری و روستای شهرستان نیر اظهار داشت: در صورت تماس با شماره تلفن ١٢١با توجه به استفاده از خطوط ایوان پاسخگوی همزمان به بیش از ٣٠ مشترک به صورت سیستم هوشمند امکان پذیر خواهد شد.
 

,
,

اخوان از مشترکین درخواست کرد: جهت سهولت در پرداخت قبوض برق با استفاده از خطوط تلفن ثابت و همراه و رمز دوم کارتهای بانکی شتاب از سامانه ١٥٢١شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل استفاده کنند.
 

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه