اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه فریمان خبر داد:

حضور گروه جهادی «منتظران خورشید» در مناطق زلزله‌زده فریمان

حضور گروه جهادی «منتظران خورشید» در مناطق زلزله‌زده فریمان
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه فریمان از حضور گروه جهادی «منتظران خورشید» در مناطق زلزله‌زده فریمان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود افضلی‌پور در گفتگو با خبرفریمان از حضور گروه جهادی منتظران خورشید اعزامی از تربت‌حیدریه در مناطق زلزله زده فریمان خبرداد و اظهارکرد: این گروه شامل 22 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های دولتی، آزاد اسلامی و پیام نور این شهرستان هستند که به مدت هفت روز در روستاهای رزمگاه، سرچشمه براشک و دوقلعه براشک مستقر هستند.




افضلی‌پور عرصه فعالیت این گروه جهادی را، عمران مناطق‌زلزله‌زده و کمک به ساخت و مرمت واحدهای مسکونی زلزله زدگان عنوان کرد و گفت: این علاوه بر امور عمرانی در زمینه مسائل فرهنگی، ورزشی، بهداشتی و درمانی نیز فعالیت دارند.



مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه فریمان اظهارکرد: پی‌کنی دو منزل در روستای رزمگاه، ساخت چندین محل نگه‌داری دام و انبار علوفه در روستاهای سرچشمه و دوقلعه براشک از جمله فعالیت‌های عمرانی این گروه جهادی است.




افضلی‌پور با بیان اینکه حضور این جوانان در مناطق زلزله‌زده شور و شعف خاصی در بین اهالی این منطقه ایجاد کرده است، گفت: به همت این گروه جهادی امشب، همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا یادواره پنج شهید روستای رزمگاه و سرچشمه براشک در محل مسجد روستای سرچشمه برگزار می‌شود.



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرفریمان ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه