اخبار داغ

برنامه های گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد در سرپل ذهاب تشریح شد

برنامه های گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد در سرپل ذهاب تشریح شد
جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب با تشریح برنامه های گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد در شهرستان گفت: قدرت پوشالی منافقین با اتحاد و همدلی و فرمانپذیری مردم و نیروهای نظامی در کمینگاه مرصاد برای همیشه نابود شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز، سرهنگ پاسدار مجتبی کاکایی در جلسه برنامه ریزی گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد در سرپل ذهاب اظهار داشت: قدرت پوشالی منافقان کوردل با رشادت و دلیرمردی رزمندگان اسلام در کمینگاه مرصاد برای همیشه نابود شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی تاکید کرد: با نزدیک شدن به پنجم مرداد سالروز عملیات تاریخی مرصاد و زمینگیر شدن منافقین  رشادت‌های مردم غیور استان کرمانشاه و شهرستان های مرزی در عملیات مرصاد نیز باید برجسته شود و هر کسی بر اساس توان خود در بیان وقایع دفاع مقدس سهیم باشد.

,

 

,

جانشین فرمانده سپاه ناحیه یادآورشد: عملیات مرصاد نقطه طلایی پیروزی لشگریان اسلام بر کفر و نفاق بود که با وحدت، همدلی، هم افزایی و اطاعت همه نیروها تحت نظر و فرماندهی ولایت امر صورت گرفت و امروزه باید با درحفظ و پاسداشت ارزش های آن دوران کوشا باشیم.

,

 

,

وی بیان داشت: منافقین به پشتیبانی استکبار جهانی قصد ضربه زدن به اسلام را داشتند و با همه گروه های ضدانقلاب ائتلافی به وجود آوردند که رشادت شهدای عملیات مرصاد در تنگه مرصاد موجب بر هم زدن کانون فتنه آنها شد.

,

 

,

وی برگزاری یادواره شهدای عملیات غرورآفرین مرصاد، غبارویی و عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقه فرهنگی و ورزشی در سطح پایگاههای مقاومت بسیج، تهیه و توزیع بسته های فرهنگی و تبلیغات محیطی و اعزام بسیجیان به استان کرمانشاه جهت شرکت در مراسم سالروزعملیات مرصاد را از ویژه برنامه های گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد در سرپل ذهاب عنوان کرد.

,

 

,

سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه با بیش از85هزار تن جمعیت ، 48کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه