اخبار داغ

فرماندار حاجی آباد:

لزوم توجه مسئولان استانی به ترمیم و بازسازی بیمارستان حاجی آباد

لزوم توجه مسئولان استانی به ترمیم و بازسازی بیمارستان حاجی آباد
فرماندار حاجی آباد گفت: مسئولان استانی توجه ویژه‌ای به ترمیم و بازسازی بیمارستان حاجی آباد داشته باشند تا در درمان بیماران تسریع صورت پذیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حمید جهانگیری، فرماندار حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم در خصوص مهار آتش‌سوزی بیمارستان فاطمه‌الزهرای(س) حاجی آباد،گفت: خوشبختانه این آتش‌سوزی به‌دلیل مدیریت بسیار خوب همکاران در ستاد بحران شهرستان مهار شد و بلافاصله در دستور کار این ستاد قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیارم,

 

,

جهانگیری افزود:گرچه آتش‌نشانی به‌ موقع در محل حاضر شد اما به علت دود و آتش که ناشی از اتصال سیم‌های برق بود، کنترل آن به سختی صورت می گرفت و بخشی از بیمارستان متأسفانه دچار حریق شد که با تلاش مأموران آتش‌نشانی بالاخره این آتش‌سوزی مهار گردید.

,

 

,

وی بیان کرد: بیمارانی که در بیمارستان بستری بودند و نیاز به مراقبت ویژه داشتند به بیمارستان بندرعباس انتقال داده شد و یک نفر خانم نیز به علت سکته قلبی در مسیر فوت کرد.

,

 

,

فرماندار شهرستان حاجی آباد تصریح کرد: رایزنی‌های خوبی در این خصوص با رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان استان انجام شده است، باید به سرعت بیمارستان به حالت قبل باز گردد و ترمیم و بازسازی آن در دستور کار قرار گیرد.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: امید است در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بیمارستان به حالت قبل باز خواهد گشت و امیدواریم مسئولان استان توجه ویژه‌ای به ستاد بحران شهرستان داشته باشند و امکاناتی که در شهرستان لازم و ضرورری  می باشد در اختیار قرار گیرد تا بتوانیم خدایی ناخواسته در صورت بروز حادثه پیشگیری کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه