اخبار داغ

یکی از مدافعین حرم:

اگر ملتی در درونش شهادت وجود نداشته باشد نمی تواند در مقابل ابر قدرت ها بایستد

اگر ملتی در درونش شهادت وجود نداشته باشد نمی تواند در مقابل ابر قدرت ها بایستد
غلامی یکی از مدافعین حرم در اولین یادواره شهدای روستای کلاته ترکها با اشاره به اینکه اگر ملتی در درونش شهادت وجود نداشته باشد نمی تواند در مقابل ابر قدرت ها بایستد ابراز داشت: با وجود روحیه ی ایثار طلبی و ولایت فقیه میتوان از بسیاری مشکلات عبور کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری جاجرم، اولین یادواره شهید روستای کلاته ترکها، شهید علیپور توسط حوزه مقاومت بسیج سنخواست و اردوی جهادی دانشجویی طرح هجرت ۳ با سخنرانی یکی از مدافعین حرم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری جاجرم،, پایگاه خبری جاجرم،,

 

,

 غلامی یکی از مدافعین حرم در این یادواره با اشاره به اینکه اگر ملتی در درونش شهادت وجود نداشته باشد نمی تواند در مقابل ابر قدرت ها بایستد ابراز داشت: با وجود روحیه ی ایثار طلبی و ولایت فقیه میتوان از بسیاری مشکلات عبور کرد.

,

وی با طرح این سوال که چرا در سوریه می جنگیم گفت:اگر مسلمان هستید و در چهار چوب اسلام وارد شده اید هر جایی که ندای مظلوم را شنیدید باید قیام کنید.در دین ما قرآن و اهل بیت و حرم های آنان از خط قرمزهاهستند و اجازه نمی دهیم از خط قرمزهای ما عبور کنند.

,

او افزود:مدل جنگ در منطقه مانند جنگ زمان پیامبر است و تنها فرقش این است که سلاح ها مجهز تر شده است .

,

غلامی با اشاره به برکات جنگ های کنونی گفت: از برکات این جنگ ها این است که ما مرزهایمان را جلوتر بردیم و جمهوری اسلامی را ثابت کردیم و تلنگری به مردم وارد شد به این صورت که فرهنگ شهید و شهادت کمی قدیمی می شد و تمامی شنیده های ما وصیتنامه ی شهدا شده بود.

,

وی گفت: خیلی از ما جوانان حال و هوای شهدا را حس نکرده بودیم و خیلی از خانواده شنیده بودند که مادران شهید فرزندانشان را راهی جبهه میکردند و نمیدانستند که بر می گردند یا نه ولی در فضای کنونی این حس را به یقین درک کرده اند.

,

این مدافع حرم ابراز داشت: برکت دیگر این جنگ مربوط به نظامیان است که آموزش های جنگی زیادی آموخته اند اما فضای جنگ را حس نکرده بودند که این یکی از برکات جنگ است که نظامیان ما به روز شده اند.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه