اخبار داغ

چشمان کم سوی فاطمه 11 ساله، خیره به دستان خیرین/دکترها گفته اند اگر عمل نکند بیناییش را از دست می دهد

چشمان کم سوی فاطمه 11 ساله، خیره به دستان خیرین/دکترها گفته اند اگر عمل نکند بیناییش را از دست می دهد
پدر فاطمه ابراز داشت: دکترها گفته اند اگر عمل نکند امکان اینکه بیناییش را از دست بدهد خیلی زیاد است. ما توان مالی پرداخت هزینه ی این جراحی را نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم، گاهی اوقات می توان با اندکی از خود گذشتگی امید را در دل انسان ها زنده نگه داشت و به انسان ها زندگی بخشید. و خانواده ای را از غم و غصه بزرگی نجات داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری جاجرم،, پایگاه خبری جاجرم،,

هفته گذشته که در اردوی جهادی دانشجویی در روستای قلی بودیم توسط دوستان متوجه شدیم که دختری یازده ساله، در روستای کلاته موری از بخش سنخواست روز به روز چشمانش کم سو می شود و کم کم به مرز نابینایی می رسد. بنده به اتفاق یکی از دوستانمان از اهالی خونگرم کلاته موری آدرس این خانواده را گرفتیم. و به خانه شان رفتیم. 

,

 

,

پدر و مادر این دختر برای کار به مزرعه ای رفته بودند و این دختر در خانه تنها بود. از همسایه شان شماره تلفن پدر دختر را گرفتیم و چند کلامی صحبت کردیم و علت را جویا شدیم.

,

آقایی پدر فاطمه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: فاطمه از چهار، پنج سالگی چشم هایش دچار مشکل شد و دکترها گفتند باید از عینک استفاده کند اما استفاده از عینک هم بی فایده بود.

,


او با بیان اینکه برای معالجه چشم هایش چند بار به چشم پزشک مراجعه کردیم گفت: دکترها می گویند باید چشم هایش را عمل  کنند و این جراحی حدود سه الی چهار میلیون هزینه دارد.

,
,


وی اظهار کرد: دکترها گفته اند اگر عمل نکند امکان اینکه  بیناییش را از دست بدهد خیلی زیاد است و هزینه ی این عمل برای ما خیلی سنگین است و ما توان مالی این جراحی را نداریم.

,
,


آقایی با بیان اینکه پرونده پزشکی فاطمه در اداره بهزیستی جاجرم است تصریح کرد: سه چهار سال است که تحت پوشش بهزیستی هستیم اما در این خصوص کاری صورت نگرفته است.

,
,


عموی فاطمه ابراز داشت: فاطمه  برای درس خواندن دچار مشکل شده است و نمی تواند درس بخواند و برای دیدن تلویزیون می ایستد و از فاصله خیلی نزدیک به تلویزیون خیره می شود.

,
,


آقایی افزود: مشکل برادرزاده ام باعث شده است که روی روانش  تاثیر بگذارد و کمی پرخاشگر شود.

,
,


او گفت: از مسئولین خواهشمندیم هزینه های عمل برادرزاده ام را تقبل کنند زیرا پدر و مادرش توان مالی برای پرداخت هزینه هایش را ندارند.

,
,

 

,

, ,

این خیلی غم انگیز است که به خاطر نداشتن توان مالی، دختری که می تواند آینده خود را به روشنی ترسیم کند به تاریکی محض تبدیل شود. این دختر به مانند تمام دختران سرزمین من است که سرود زیبای وطن من را می خواند. از پدران و مادران سرزمینم می خواهم که تا دیر نشده در حد توان خود به یاری این طفل معصوم بشتابند و کمک های مالی خود را جهت درمان فاطمه به دست خانواده ایشان برسانند.

,

 

,

خیرین گرامی جهت اطلاعات بیشتر و کمک به این خانواده با شماره تماس 09379414886 (مدیر مسئول پایگاه خبری جاجرم) تماس حاصل فرمایید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه