اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب :

راهیان نور بهترین راه برای نهادینه کردن فرهنگ جبهه و شهادت است

راهیان نور بهترین راه برای نهادینه کردن فرهنگ جبهه و شهادت است
فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب با تاکیدبر لزوم استفاده از ظرفیت یادمانهای شهداء در انتقال ارزشهای انقلاب به جوانان گفت: راهیان نور بهترین راه برای نهادینه کردن فرهنگ جبهه و شهادت است که باید از این فرصت به درستی استفاده کرد۰
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز، سرهنگ پاسدار نجفعلی کرمی درنشست صمیمی با خادمین یادمان شهدای بازی دراز در سرپل ذهاب اظهار داشت: یادمان های شهدا بستر مهمی برای انتقال بخشی از بهترین مفاهیم ارزشی انقلاب اسلامی ایران یعنی فرهنگ و ارزش های هشت سال دفاع مقدس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 
وی افزود: امروزه دشمنان انقلاب اسلامی درکنار هر حرکت انقلاب، در چهره ای ناصحانه و دلسوزانه اما با ماهیتی مزوّرانه و منافقانه ظهور می کنند تا دلها را بربایند، تفرقه ایجاد کنند و خادمین به انقلاب  اسلامی را از اهداف اصلی منصرف کنند.

,
,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان با تأکید بر اینکه دشمنان از تداوم راه شهدا و همچنین حرکت‌های خادمان شهدا در مقابل با جنگ نرم هراس دارند، گفت: مسیری بهتر از راهیان نور برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان نیست، اگر بتوانیم حماسه‌هایی را که در دفاع مقدس خلق شده به نسل جوان انتقال دهیم، مسلماً توانسته‌ایم در دل‌های آنان نفوذ کرده و انقلاب اسلامی را بیمه کنیم.

,

 

,

وی با بیان اینکه خادمان شهدا مقام والایی نزد پروردگار دارند،گفت: خادمین و مسئولین یادمانهای شهدا نقش راهبری در حرکت بزرگ راهیان نور دارند.

,

 

,

گفتنی است،نشست صمیمی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرپل ذهاب با خادمین یادمان شهدای بازی دراز درحسینیه شهدای این یادمان صورت گرفت.

,

 

,

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای بیش از 85هزارنفرجمعیت دارد که در دوران دفاع مقدس 876شهید والامقام تقدیم اسلام کرده است.

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,

 

,
,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه