اخبار داغ

مسئول بسیج دانش آموزی خبر داد:

اعزام ۶۰۰ دانش آموز بوشهری به اردوهای جهادی

اعزام ۶۰۰  دانش آموز بوشهری به اردوهای جهادی
مسئول بسیج دانش آموزی استان بوشهر گفت: دانش آموزان بسیجی در اردوهای جهادی به مناطقی از استان برای خدمت رسانی می روند که خیلی از مسئولان پایشان هم به آنجا باز نشده و حتی آنجا را نمی شناسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ مهراب کیانی مسئول بسیج دانش آموزی استان بوشهر با بیان اینکه فعالیت های اردوهای جهادی توسط دانش آموزان بوشهری در تابستان 96 آغاز می شود، گفت: در تابستان امسال 600 نفر از دانش آموزان  بسیجی برای فعالیت های جهادی به روستاها و مناطق محروم استان اعزام می شوند تا به فعالیت های عمرانی و آموزشی بپردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

وی عنوان کرد: در این تابستان 5هزار نفر از دانش آموزان نیز به فعالیت های طرح هجرت 1 روزه می پردازند و بیش از 2 هزار نفر از دانش اموزان نیز  در طرح هجرت 10 روزه تابستانه به تعمیر و رنگ آمیز مدارس می پردازند.

,

کیانی اظهار کرد: علاقه دانش آموزان به فعالیت های عمرانی و ابادانی و حضور در مناطق محروم هر ساله افزایش می یابد و این برنامه اردویی همچون دوره ای آموزشی برای دانش آموزان می باشد.

,

بسیج دانش آموزی استان بوشهر افزود:  فعالیت های جهادی روح خدمت رسانی را در دانش آموزان افزایش داده و آنان را با مناطق محروم استانشان آشنا می کند تا در آینده با مسئولیت پذیری بیشتر وارد فضای کار و خدمت شوند.
وی تاکید کرد: دانش آموزان بسیجی در اردوهای جهادی به مناطقی  از استان برای خدمت رسانی می روند که خیلی از مسئولان پایشان هم به آنجا باز نشده و حتی آنجا را نمی شناسند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه