اخبار داغ

کسب مقام اول ایجاد اشتغال در استان فارس توسط کمیته امداد فسا

کسب مقام اول ایجاد اشتغال در استان فارس توسط کمیته امداد فسا
مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فسا از کسب مقام اول ایجاد اشتغال این شهرستان در بین تمامی مدیریت ها و ادارات کمیته امداد در سطح استان فارس به عنوان دستگاه برتر در امر اشتغال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فسایی، محمد بهزادی با اعلام این خبر گفت: این شهرستان در سال گذشته  با  پرداخت 519 فقره وام اشتغال با اعتباری بالغ بر  72میلیارد ریال در زمینه اشتغال خانواده های تحت حمایت توانست بیشترین رقم ایجاد اشتغال را به خود اختصاص دهد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فسایی,

وی در ادامه بیان داشت طرح های اشتغالزایی در بخش های مشاغل خانگی، صنایع دستی، حمل  و نقل، کشاورزی، دامداری، پرورش ماکیان، کسب و کار، فنی و خدمات، زنبور داری، خدماتی و تولیدی راه اندازی و اجرا شده است  و این روند در راستای توانمند سازی خانواده های تحت حمایت در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت. 

,


ایشان با اشاره به اینکه طرح های اشتغال با هدف کمک به پایداری و ارتقاء ضریب موفقیت شغلی، تحت نظارت مستمر و راهنمایی مداوم کارشناسان اشتغال این مدیریت قرار دارد، خاطر نشان کرد: توانمند سازی خانواده های تحت حمایت از طریق مشاوره شغلی، ارائه آموزش های فنی و حرفه ای و پرداخت تسهیلات اشتغال زایی انجام و هر ساله تعدادی از مددجویان با این شرایط صاحب شغل می شوند.

,
,


وی در ادامه آمادگی این نهاد را برای مشارکت صاحبان صنایع ، مشاغل و اصناف در خصوص ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان و نیازمندان تحت حمایت اعلام کرد و گفت: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در صورت دریافت تسهیلات اشتغال و رسیدن به مرحله کسب استقلال اقتصادی به تدریج از چرخه حمایتی این نهاد خارج می گردد. 

,
,


بهزادی اظهار کرد: معرفی به کاریابی ها، ایجاد تمهیدات لازم جهت حضور مددجویان فاقد مهارت شغلی در دوره های آموزشی بلند مدت فنی و حرفه ای و قرار گرفتن در مسیر اعطای تسهیلات اشتغال و خودکفایی و دستیابی به استقلال اقتصادی از جمله مهم ترین برنامه های این نهاد در سال اقتصاد مقاومتی – تولید و اشتغال است. 

,
,


وی با بیان اینکه شعار سال ۹۶، « اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال »، برای تقویت صنایع داخلی و بومی است، افزود: با اعتماد به استعدادهای بومی شهرستان و بهره گیری از استعدادهای اقشار محروم جامعه، می‌توان بر مشکلات اقتصادی غلبه کرد. 

,
,


گفتنی است اعتبارات اشتغالزایی کمیته امداد فسا در سال 96 مبلغ 142 میلیارد ریال است.

,
,

 

,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه