اخبار داغ

شهردار شهر گلستان:

فاز دوم مصلی شهرگلستان در حال ساخت است/ پروژه تقاطع غیرهمسطح آدران تا پایان سال به بهره برداری می رسد

فاز دوم مصلی شهرگلستان در حال ساخت است/ پروژه تقاطع غیرهمسطح آدران تا پایان سال به بهره برداری می رسد
شهردار شهرگلستان گفت: در ساخت مصلی شهرگلستان بودجه ای معادل یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان مصرف شده است، که یک میلیارد آن متعلق به فاز دوم این پروژه می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، بهروز کاویانی شهردار شهرگلستان در گفت‌و گو با خبرنگار بهارستانه به شروع فاز دوم مصلی این شهر اشاره کرد و گفت: مجموعه مدیریت شهری در سال جاری حدود یک میلیارد تومان برای تکمیل فاز دوم مصلی شهرگلستان اعتبار تخصیص داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

وی در ادامه با بیان جزئیات طرح فاز دوم مصلی شهرگلستان، اظهار داشت: فاز دوم‌ تکمیل مصلی بزرگ شامل اجرای یک پارکینگ بزرگ است که از چندی پیش عملیات آن با پیگیری‌های حجت الاسلام والمسلمین صفایی امام جمعه بخش گلستان آغاز شده است، و این پروژه اکنون در مرحله اجرا و نصب سازه است که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری بخش قابل توجهی از این طرح پایان یابد.

,

کاویانی همچنین از زحمات امام جمعه بخش گلستان قدردانی نمود، و بیان داشت: شهرداری شهرگلستان سال گذشته حدود ۸۰۰ میلیون تومان به تکمیل این مصلی اختصاص داده بود که جمعاً یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای این طرح فرهنگی اعتبار تخصیص داده است، تا یک مصلی کامل و درخور شهروندان فهیم گلستان ساخته شود.

,

, ,

وی با اشاره به پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راه آدران، تبیین کرد: در حال حاضر میلگرد بافی بخشی از پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راه آدران توسط شهرداری شهرگلستان در حال انجام می باشد، که از روند پیشرفت خوبی برخوردار است.

,

شهردار شهرگلستان با تاکید بر اینکه این پروژه از ظرایط مناسبی برخوردار می باشد، اذعان داشت: در ادامه تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راه آدران، قسمت دهانه پل جهت بتن ریزی در حال آماده سازی است.

,

وی در پایان باتوجه به اینکه این پل غیرهمسطح از نوع تقاطع‌های زیر گذر است، افزود: پل تقاطع غیرهمسطح سه راه آدران دارای دو دهانه 15 متری می باشد و در صورت مهیا بودن شرایط لازم، این پروژه مهم تا پایان سال جاری تکمیل و بهره برداری می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه