اخبار داغ

با همکاری سپاه و نیروی انتظامی پارسیان صورت گرفت؛

کشف بیش از 3 میلیون نخ سیگار در پارسیان/دوخودرو توقیف ودو متهم بازداشت شدند

کشف بیش از 3 میلیون نخ سیگار در پارسیان/دوخودرو توقیف ودو متهم بازداشت شدند
با همکاری وهماهنگی ناحیه مقاومت سپاه و نیروی انتظامی شهرستان پارسیان و با دستگیری دو متهم وتوقیف دو خودرو، 3میلیون و نود هزار نخ سیگار و انواع دیگر کالای قاچاق کشف وضبط شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پارسیان خبر؛ بدون تردید در بررسی معضلات و چالش های حوزه اقتصادی،هیچ پدیده ای را به پیچیدگی قاچاق، نمی توان یافت؛ عارضه ای که پیامدهای آن به قدری شدید و مخرب است که عرصه تولید،اشتغال و توان اقتصادی کشور را هدف قرار می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پارسیان خبر, بدون تردید در بررسی معضلات و چالش های حوزه اقتصادی،هیچ پدیده ای را به پیچیدگی قاچاق، نمی توان یافت؛ عارضه ای که پیامدهای آن به قدری شدید و مخرب است که عرصه تولید،اشتغال و توان اقتصادی کشور را هدف قرار می دهد.,

 

,

عمق خسارات معضل قاچاق کالا به میزانی است که برخی از کشورهای معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از آن به عنوان ابزاری در راستای پیاده سازی تحرکات شوم و نامیمون اقتصادی علیه ایران و پروژه جنگ اقتصادی به کار می برند.

,

 

,

با همکاری سپاه و پلیس آگاهی شهرستان پارسیان طی دو عملیات مختلف در روستاهای خردو وسروباش،3میلیون و نود هزار نخ انواع سیگارقاچاق،1945 انواع تجهیزات ماهواره ال ان بی ودیش گردان، 205 قوطی پودر نیروز به ارزش بیش از 551 میلیون تومان کشف وضبط شد.

,

 

,

سرگرد مؤذن نسب، فرمانده سپاه پارسیان در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر از کشف یک محموله بزرگ کالاهای قاچاق خبرداد و گفت: طی یک عملیات تعقیب وگریز توسط نیروهای سپاه پارسیان در روستای خردو از یک دستگاه ایسوزو، 1میلیون و 940 هزار نخ سیگار قاچاق،1345عددال ان بی،40 عدد دیش گردان ماهواره و 88 قوطی پودر نیروزا کشف وضبط شد.

,

 

,

فرمانده سپاه پارسیان ارزش تقریبی این محموله را بیش از 322 میلیون تومان دانست و گفت:دو متهم دستگیرشده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.

,

 

,

وی افزود: در این عملیات،یک دستگاه ایسوزو که محموله قاچاق در آن جاسازی شده بودو همچنین یک دستگاه خودرو سمند که این محموله را اسکورت می کرد توقیف شد به پلیس آگاهی شهرستان تحویل داده شد.

,

 

,

مؤذن نسب با تأکید بر اهمیت مقابله با باندهای قاچاق کالا، تصریح کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می کند و کالاهای قاچاق هم به دلیل اینکه بدون نظارت لازم به کشور وارد می شوند سلامت جامعه و مصرف کنندگان را با خطرات زیادی مواجه می کنند.

,

 

,

در ادامه سرهنگ محمد رضایی، فرمانده نیروی انتظامی پارسیان نیز در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی واطلاعاتی شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا به‌ویژه کالای دخانی طی گزارشات موثق در بازجویی از یک منزل خالی ازسکنه،کالاهای مختلف قاچاق کشف وضبط کردند.

,

 

,

 رضایی ارزش ریالی کالاهای کشف شده را بیش از229 میلیون تومان دانست وگفت:این کالاها شامل،1میلیون و 150 هزار نخ انواع سیگارهای اپل سفید رنگ و سیلور،الگانس و ریو،560عددال ان بی،117قوطی های مواد نیروزا می باشد.

,

 

,

وی با تأکید بر تداوم طرح‌های پاک‌سازی و برخورد با قاچاقچیان کالا با توجه به پیامدهای سوء این پدیده تصریح کرد:طرح‌های مقابله با قاچاق کالا با جدیت توسط پلیس انجام می‌گیرد و مردم برای سالم‌سازی جامعه، پلیس را همیاری کنند.

,

 

,

فرمانده نیروی انتظامی پارسیان با اشاره به اینکه پدیده شوم قاچاق اقتصاد جامعه را بیمار می کند،خاطرنشان کرد: مردم می توانند در تماس با پلیس آگاهی و ۱۱۰،پلیس را در جریان تردد کالای قاچاق بگذارند چرا که عوامل پلیس ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی هستند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه