اخبار داغ

کانون پرورش فکری کودکان با برنامه های متفاوت پذیرای کودکان باشتی است+تصاویر

کانون پرورش فکری کودکان با برنامه های متفاوت پذیرای کودکان باشتی است+تصاویر
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان باشت گفت: برنامه های متنوعی در 5 بخش فرهنگی،هنری،ادبی،اسلامی و علمی در کانون باشت پیش بینی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری باشت نیوز، با فرا رسیدن تابستان، فرزندان ما پس از پشت سرگذاشتن یک سال تحصیلی توام با تلاش، درپی آنند که از زمان فراغت تابستانی خود بیش ترین بهره را ببرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باشت نیوز، ,

پدران ،مادران ومسئولان تعلیم وتربیت نیز با دغدغه چگونگی گذراندن اوقات فراغت کودکان ونوجوانان بدنبال برنامه ریزی صحیح دراین زمینه هستند.

,

اوقات فراغت پدیده ای است که ازیک سو مناسب ترین بستر برای رشد وشکوفایی استعدادهای گوناگون وابعاد مختلف وجود نوجوانان و جوانان به شمارمی آید وازسویی دیگرمی تواند زمینه سازبسیاری از مشکلات اجتماعی وبزه کاریهای فردی واجتماعی باشد.

,

محبوبه ظفری مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان باشت در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده برنامه هایی متنوعی در 5 بخش فرهنگی،هنری،ادبی،اسلامی و علمی در کانون باشت پیش بینی شده است.

,

وی افزود: باتوجه به حضور مربیان توانمد و پرتلاش کانون، پیش بینی میکنیم استقبال خانواده ها از کلاس تابستانی قابل توجه باشد.

,

مسئول کانون پرورش کودکان باشت از برگزاری کلاس های تخصصی در کانون باشت خبر داد و افزود : کلاس هایی داستان نویسی، نمایش عروسکی، نقاشی و سفالگری وغیره برای علاقمندان برگزار می شود.

,

ظفری عنوان کرد:در کنار این فعالیتهای ویژه،کلاس های آموزش قرآن،نمایش خلاق ،قصه گویی و مهارت خواندن وغیره نیز برای کودکان و نوجوانان علاقمند پیش بینی شده و میتوانند  ثبت نام کنند.

,

وی اعتماد چندین ساله خانواده ها به کانون را از بزرگترین سرمایه کانون دانست و افزود: کانون با پشتوانه نیم قرن گستره فرهنگی،امروز از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

,

ظفری در پایان اظهار داشت که مرکز باشت دارای 1466عضو که از این تعداد696پسر و770نفر دختر هستند.

,

 

,

 

,
,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

 

,

انتهای پیام/س

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه