اخبار داغ

نماینده مجلس شورای اسلامی:

نصف کابینه فعلی دولت ماندگارند/ جوانان و بانوان حضور پررنگی در دولت دوازدهم دارند

نصف کابینه فعلی دولت ماندگارند/ جوانان و بانوان حضور پررنگی در دولت دوازدهم دارند
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور در جلسه ای با اعضای هیات رئیسه و شورای مرکزی فراکسیون مستقلین ولایی از ماندگاری ۵۰ درصد کابینه فعلی دولت خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله حضرت پور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز گفت: اعضای هیات رئیسه و شورای مرکزی فراکسیون مستقلین ولایی با رئیس جمهور درخصوص تعیین کابینه جدید دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: این جلسه به منظور بیان نظرات اعضای شورای مرکزی فراکسیون مستقلین ولایی درباره دولت آینده روحانی صورت گرفت که رئیس جمهور از ماندگاری قریب به ۵۰ درصد کابینه یازدهم در کابینه دوازدهم خبر داد.

,

عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلین ولایی تصریح کرد: رئیس جمهور در این جلسه در خصوص حضور پررنگ جوانان و بانوان در کابینه جدید خبر داد.

,

حضرت پور، حل و فصل مشکل موسسات مالی را از جمله موضوعاتی بیان کرد که خواست اعضای این شورا بود و گفت: رئیس جمهور اعلام کردند که موضوع بیکاری، بانکها، صندوق بازنشستگی و محیط زیست از مهم ترین اولویت های دولت جدید خواهد بود.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: در این جلسه موضوع احیای دریاچه ارومیه و توجه به استفاده از پتانسیل نخبگان منطقه آذربایجان از جمله مواردی بود که مطرح شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه