اخبار داغ

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان:

کشف هشت کیلوگرم موادمخدر در پوشش خانواده

کشف هشت کیلوگرم موادمخدر در پوشش خانواده
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از کشف هشت کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در پوشش خانواده در این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ بیژن خدایی در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار داشت: در پی گزارش رسیده مبنی بر اینکه فردی از استان "البرز" مقادیری مواد مخدر را جهت فروش به استان قزوین انتقال می‌دهد، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی با اشاره به اینکه این ماموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع با برنامه ریزی و هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند، افزود: ماموران موفق به شناسایی خودروی "پراید" حامل موادمخدر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین تصریح کرد: متهم برای گمراه کردن ماموران از یک سرنشین زن و سه کودک خردسال دو تا 10 سال استفاده کرد که با هوشیاری ماموران خودرو متوقف و در بازرسی از خودرو مقدار هشت کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و دو نفر متهم نیز در این خصوص دستگیر شد.

وی ضمن تشکر از همکاری و مشارکت مردم با پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند

 کشف بیش از 6 کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

همچنین رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از کشف شش کیلو و 270 گرم موادمخدر از نوع تریاک و مشتقات آن با دستگیری یک سوداگر مرگ در این استان خبر داد.

وی اظهار داشت: در پی کسب خبر از منابع مردمی و انجام کار اطلاعاتی مبنی بر خرید و فروش موادمخدر در یکی از محلات قزوین، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

خدایی با اشاره به اینکه این ماموران پس از بررسی صحت و سقم موضوع با برنامه ریزی و هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند افزود: ماموران در بازرسی از منزل مسکونی متهم مقدار شش کیلو و 270 گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و متهم نیز در این خصوص دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان ضمن تشکر از همکاری و مشارکت مردم با پلیس در زمینه مبارزه با مواد
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه