اخبار داغ

فرماندار شهرستان سرپلذهاب :

"مرصاد" نمادی از وحدت و یکپارچگی مردم در برابر دشمنان اسلام بود / اوج وحدت مردم و نیروهای مسلح در کمینگاه مرصاد

"مرصاد" نمادی از وحدت و یکپارچگی مردم در برابر دشمنان اسلام بود / اوج وحدت مردم و نیروهای مسلح در کمینگاه مرصاد
فرماندار شهرستان سرپلذهاب گفت: مرصاد نمادی از وحدت ویکپارچگی مردم در برابر دشمنان اسلام بود و اوج وحدت مردم و نیروهای مسلح در کمینگاه مرصاد به نمایش درآمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا اکبرسنجابی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، ضمن بزرگداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد اظهار داشت: عملیات غرور آفرین "مرصاد" برگ زرینی بر دلاورمردی ها و رشادت های رزمندگان کشورمان در مقابله با منافقان و دشمنان این ملت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی به رشادت های رزمندگان و مردم غیور شهرهای غرب کشور در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی در عملیات غرور آفرین "مرصاد" اشاره کرد و گفت: در این عملیات منافقان، خام اندیشانه تصور کردند که به راحتی می توانند از مرزهای ایران عبور کنند و چند ساعته، خود را ظفرمندانه در تهران ببینند. ولی زهی خیال باطل که رزمندگان سلحشور اسلام، دلاورانه در تنگه مرصاد، به کمین آن نگون بختان نشسته بودند و با اندک نبردی، آنان را زبون و خوار ساختند.

,

 

,

فرماندار شهرستان یادآور شد: در جریان عملیات مرصاد، مردم منطقه غرب کشور و به ویژه عشایر دلاور با حضور در خطوط مقدّم نبرد، بار دیگر رشادت و پای مردی خویش را به نمایش گذاشتند.

,

 

,

وی اذعان کرد: عملیات مرصاد را می توان نمادی جاوید و به یادماندنی از وحدت و یک پارچگی تمامی اقشار مردم و نیروهای مسلح در دفاع از تمامیت ارضی کشور و پاسداری از ارزش های والای انقلاب و آرمان های بلند دینی ـ ملی از یک طرف، و نفرت و انزجار از خیانت کاران و کسانی که نقش ستون پنجم دشمن را در هشت سال دفاع مقدس برعهده گرفته بودند، نام نهاد.

,

 

,

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای بیش از85هزارنفرجمعیت و 48کیلومتر مرز مشترک با کشورعراق دارد.

, .]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه