اخبار داغ

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی:

خروج از توافق هسته ای صلاح نیست/ برجام در دوسالگی با ویروس امریکایی فلج شد

خروج از توافق هسته ای صلاح نیست/ برجام در دوسالگی با ویروس امریکایی فلج شد
نقوی حسینی گفت:امریکایی ها در تلاش هستند با ایجاد فضای نا آرام شرایطی را فراهم کنند تا ایران از توافق خارج شود و هزینه این خروج بر عهده ایران بیافتد و در جامع بین المللی امریکایی ها محکوم نشوند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با اشاره با ایم دومین سالگرد توافق برجام در گفت و گو با تیتریک گفت: در توییتر شخصی خودم پستی منتشر کردم با عنوان"برجام در دوسالگی خود با ویروس امریکایی فلج اطفال شد"
نقوی حسینی با بیان اینکه : برجام یک توافق بین المللی است که مورد تایید شواری امنیت،اتحادیه اروپا،سازمان ملل و جام جهانی است گفت: امریکایی ها از همان ابتدا بنای ناسازگاری داشتند بطوری که رفتار آنان نشان دهنده خصومت و کینه توزی علیه ملت ایران است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: در دوسال اخیر علی رغم آنکه جمهوری اسلامی ایران به تمامی تعهدات خود عمل کرده اما آمریکایی ها تمام  تلاش خود را کردند تا به نحوی از انتقال منافع این توافق به ایران جلوگیری کنند و متاسفانه موفق نیز بوده اند.
نقوی حسینی با اشاره به بد عهدی های امریکایی ها تصریح کرد: پس از توافق برجام امریکایی ها بیش از 17 بار تحریم های جدید اعمال کردند و علاوه بر آن به اموال ایران نیز دستبرد زدند که تمامی این موضوعات بیان گر بدعهدی و نقض برجام محسوب می شود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه اگرچه توافق برجام اجرایی و ما تعهدات خود را عمل کرده ایم گفت: برچام متاسفانه بدلیل کینه ورزی امریکایی ها نتوانسته ماحصلی برای ایران بدنبال داشته باشد.

نقوی حسینی با اشاره به اینکه ما نباید در زمین امریکایی ها بازی کنیم و لغو برجام توسط ما همان خواسته امریکایی ها است گفت: ما با شش کشور این توافق را انجام داده ایم و بین این شش کشور یک کشور نقش بازیگر متقلب را بازی می کند و تلاش دارد بازی را برهم زند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه باید تریتبی اتخاذ کنیم تا بازیگر متقلب ادب شود تصریح کرد: با استفاده از دیپلماسی فعال حمایت کشور های عضو این توافق،شورای امنیت،سازمان ملل را جلب کنیم و سپس بصورت متحد با بازیگر متخلف برخورد کنیم و از اهرم فشار استفاده کنیم.

نقوی حسینی با اشاره به اینکه خروج از برجام توسط ایران به صلاح نیست و بازی امریکایی ها است گفت: امریکایی ها در تلاش هستند با ایجاد فضای نا آرام شرایطی را فراهم کنند تا ایران از توافق خارج شود و  هزینه این خروج بر عهده ایران بیافتد و در جامع بین المللی امریکایی ها محکوم نشوند .
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در پایان خاطرنشان کرد:امریکایی ها بدنبال بر هم زدن این توافق هستند و باید هزینه آن را نیز بپذیرند و خروج از برجام در شرایط فعلی از سمت ایران به صلاح نیست.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه