اخبار داغ

صبح امروز انجام شد؛

افتتاح اولین پایگاه علمی بسیج شهرستان خدابنده+تصاویر

افتتاح اولین  پایگاه علمی بسیج شهرستان خدابنده+تصاویر
اولین پایگاه علمی بسیج خواهران و برادران شهرستان خدابنده در پایگاههای مسجد مهدیه و حضرت سکینه(س)شهر قیدار با حضور مسئولان استان زنجان و شهرستانی افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴،صبح امروز اولین پایگاه علمی بسیج خواهران و برادران در پایگاههای مسجد مهدیه و حضرت سکینه(س)شهر قیدار با حضور بابایی مسئول علمی پژوهشی سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان و هیئت همراه و ابراهیمی فرمانده سپاه،بیگدلی رئیس تبلیغات اسلامی و طهماسبی رئیس دانشگاه پیام نور خدابنده افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق۲۴,

ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در حاشیه این افتتاح در گفت و گو با خبرنگار اشراق24اظهار کرد: هدف از افتتاح این پایگاههای علمی برگزاری کلاس های علمی از قبیل زبان انگلیسی،قرآن،ریاضی و کنکور برای بسیجیان در پایگاههای مقاومت بسیج محلات  است.

,

وی افزود: یکی از نیازهای مورد نیاز برای رشد و تعالی سازمانی در بسیج، توجه به سطح تحصیلی بسیجیان و ارتقاء آن می باشد لذا هرچه بر میزان تحصیل بسیجیان افزوده شود چشم اندازی روشن تری فرا روی آنها برای شناخت جامعه و خدمت رسانی به مردم فراهم می شود.

فرمانده سپاه خدابنده ادامه داد:بسیج علمی در راستای کمک به توسعه و تعمیق انقلاب اسلامی در بعد نهضت نرم افزاری و جهاد علمی با هدایت و حمایت و بهره گیری از ظرفیت های بالقوه و بالفعل در قالب اقشار دانشور در سازمان بسیج مستضعفین تشکیل شده است.

,
,
,

وی با بیان اینکه پایگاه علمی پژوهشی بسیج خواهران و برادران قیدار اولین پایگاه های راه اندازی شده در سطح شهرستان خدابنده است ادامه داد: شناسایی، جذب و هدایت ایده های خلاقانه؛ هدایت و حمایت از نوآوران، محققان و فعالان عرصه علم وفناوری؛ توسعه و تقویت تشکل های علمی، فناوری مردمی با روحیه و تفکر بسیجی؛ کمک به فرهنگ سازی در این حوزه و تقویت خودباوری ملی؛ گسترش کرسی های نظریه پردازی در حوزه های علوم انسانی و اجتماعی؛ شبکه سازی اقشار مختلف دانشور در تولید علم نافع و ایجاد پایگاه علمی-آموزشی در سطح پایگاه های بسیجی از جمله اهداف پایگاه علمی پژوهشی بسیج شهرستان خدابنده است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه