اخبار داغ

آیا آنان که برجام را بر کشور تحمیل کردند، امروز آن را ننگ می‌دانند؟ +تصاویر

آیا آنان که برجام را بر کشور تحمیل کردند، امروز آن را ننگ می‌دانند؟ +تصاویر
دیر نخواهد بود روزی که صحت فهم و گفتار شما در فقره مذکور بر همگان آشکار شود و نام‌تان در این خصوص به نیکى و احترام و افتخار بسیار زینت‌بخش این صفحات غفلت از تاریخ پُر فراز و نشیب میهن عزیزمان شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، «امشب هم کنسل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

برای دومین هفته متوالی به علت اینکه کسی را برای مناظره درباره برجام پیدا نمی کنیم، برنامه لغو شد.

,

تا دقایقی پیش از برنامه تیم سردبیری مشغول تماس با افراد مختلفی بودند؛ ولی توفیقی حاصل نشد. علاقه نداشتیم و نداریم که برنامه را یک طرفه روی آنتن ببریم.»

,

, ,

به گزارش یزدرسا؛ این متنی است که مجری برنامه جهان آرا شب گذشته در صفحه شخصی خود منتشر کرد. وحید یامین‌پور چند روز قبل نیز از منتفی شدن برنامه زنده جهان آرا که قرار بود به مناسبت سالگرد برجام با حضور نماینده دولت و یکی از منتقدین برجام برگزار شود، به دلیل عدم حضور نماینده دولت خبر داده بود.

, یزدرسا,

فرار دولتی‌ها از مناظره در رابطه با برجام در شرایطی است که شکست برجام موجب شده حتی آن‌ها برای حضور در تریبون‌های یک طرفه هم میلی نداشته باشند. در واقع شرایط به جایی رسیده که برجامیان دیگر حرفی برای گفتن پیرامون برجام ندارند.

,

اگر در سال‌های ابتدایی دولت یازدهم برجامیان مدام در شبکه‌های مختلف تلویزیون حضور داشتند و حتی شاهد حضور عباس عراقچی در برنامه کودک هم بودیم، اما این روزها دیگر خبری از آن‌ها نیست و شکست و ننگ برجام شرایطی را به وجود آورده که کسی حاضر به دفاع از آن نیست.

, اگر در سال‌های ابتدایی دولت یازدهم برجامیان مدام در شبکه‌های مختلف تلویزیون حضور داشتند و حتی شاهد حضور عباس عراقچی در برنامه کودک هم بودیم، اما این روزها دیگر خبری از آن‌ها نیست و شکست و ننگ برجام شرایطی را به وجود آورده که کسی حاضر به دفاع از آن نیست.,

حسن روحانی در بهمن ماه سال 92 در دیدار با اساتید دانشگاه، آن‌ها را خطاب قرار داده بود که چرا از برجام دفاع نمی‌کنند، اما حال اوضاع به گونه‌ای شده که نه تنها اساتید دانشگاه، بلکه حتی خود دولتی‌ها و خود کسانی که ننگ برجام را بر کشور تحمیل کردند هم حاضر نیستند از برجام حمایت کنند.  

,

, ,

حسین دهباشی سازنده فیلم انتخاباتی حسن روحانی در سال 92، بعد از تصویب برجام، در صفحه شخصی خود با قدردانی از منتقدان برجام نوشته بود: «حضرات آقایان زاکانی، کوچک‌زاده، رسایی، شریعتمداری و... بر شما پوشیده نیست که امثال نگارنده در بسیاری از امور هم نظر با شما نیستند؛ سهل است کم پیش نیامده که جواب‌های را هوی داده و تا آنجا که در وسع این قلم بوده و متقابلا به تندی و تیزی و گاه به تحقیر شما و رسانه‌ها و سخنان و همتایان شما را نواخته‌اند...

,

اما اینک شرط انصاف و میهن‌دوستی و مسلمانی آن است که با وجود همه اختلافات دیگر، صمیمانه و صادقانه به خاطر همه دانش، پایمردی، خلوص، شجاعت، صبوری و غیرتی که برای مقاومت و تلاش در جلوگیری از تصویب عهدنامه... برجام به خرج دادید با تمام وجود و برادرانه از شما تشکر شود.

, اما اینک شرط انصاف و میهن‌دوستی و مسلمانی آن است که با وجود همه اختلافات دیگر، صمیمانه و صادقانه به خاطر همه دانش، پایمردی، خلوص، شجاعت، صبوری و غیرتی که برای مقاومت و تلاش در جلوگیری از تصویب عهدنامه... برجام به خرج دادید با تمام وجود و برادرانه از شما تشکر شود.,

دیر نخواهد بود روزی که صحت فهم و گفتار شما در فقره مذکور بر همگان آشکار شود و نام‌تان در این خصوص به نیکى و احترام و افتخار بسیار زینت‌بخش این صفحات غفلت از تاریخ پُر فراز و نشیب میهن عزیزمان شود؛ روزگاری که دلواپسی برای میراث گرانبهای خون شهدا نه مانند اکنون که به بی‌انصافی و مظلومانه متهم به نگرانی برای کسب و کار دنیوی خویش شده‌اید، که چونان نشان پُرافتخارى از ایران‌دوستی و ایمان گوارای وجود و مایه سرافرازی فرزندانتان شود و دلبستگی انبوه این جماعت ساده‌دل و دلبسته به سراب آشتی گرگ و میش موجب ننگ و تف و لعنت همه نسل‌های بعدی شود.

, دیر نخواهد بود روزی که صحت فهم و گفتار شما در فقره مذکور بر همگان آشکار شود و نام‌تان در این خصوص به نیکى و احترام و افتخار بسیار زینت‌بخش این صفحات غفلت از تاریخ پُر فراز و نشیب میهن عزیزمان شود؛ روزگاری که دلواپسی برای میراث گرانبهای خون شهدا نه مانند اکنون که به بی‌انصافی و مظلومانه متهم به نگرانی برای کسب و کار دنیوی خویش شده‌اید، که چونان نشان پُرافتخارى از ایران‌دوستی و ایمان گوارای وجود و مایه سرافرازی فرزندانتان شود و دلبستگی انبوه این جماعت ساده‌دل و دلبسته به سراب آشتی گرگ و میش موجب ننگ و تف و لعنت همه نسل‌های بعدی شود.,

اجرتان با سیدالشهدا...

, اجرتان با سیدالشهدا...,

حسین دهباشی [برادری که در اغلب دیدگاه‌های دیگرتان با شما اختلاف‌نظر دارد] اما به‌پاس شرافت و غیرت‌تان [در تعزیه تصویب فرجام] تا به همیشه کلاه از سر برداشته و به احترامتان تمام قد می ایستد.»

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه