اخبار داغ

اختصاص ۲ میلیارد ۷۰۰ میلیون تومان برای ساخت پمپاژ های کشاورزی پلدختر

اختصاص ۲ میلیارد ۷۰۰ میلیون تومان برای ساخت پمپاژ های کشاورزی پلدختر
نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس گفت:مبلغ 2میلیارد 700میلیون تومان برای تسریع در ساخت پمپاژ های کشاورزی شهرستان در نظر گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،سید حمید رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان مجلس در حاشیه دیدار با مردم روستای شهدای سراب حمام در مسجد امام حسن(ع) با تاکید براینکه نماینده مجلس وظیفه قانون گذاری وپیگیری امورات را دارد اظهار داشت: گرفتن مجوزهای لازم احداث مینی پالایشگاه نفت شهرک صنعتی سراب حمام هفت خان رستم داشت که ما تاکنون شش خان آن را با موفقیت پشت سر گذاشته ایم ومنتظریم که وزارت نفت،اهلیت این سرمایه گذار را تایید کند فرم های لازم را هم سرمایه گذار پر کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی در منطقه وظایف کمی جابجا شده برخی ها به نماینده مراجعه می کنند که ما مشکلاتی در روستا و محل زندگی داریم که اینها بیشتر مرتبط با دولت و دستگاه های اجرایی است.

,

 

,

وی بیان کرد: مهمترین وظیفه نماینده پیگیری مسائل و مشکلات و تعیین سهم مردم در بودجه است.

,

 

,

 کاظمی با بیان اینکه مشکل منطقه توسعه نیافتگی و بیکاری است افزود: شرایط حاکم کشور که استکبار جهانی با تحریم،فشار اقتصادی و مالی به دنبال ضربه زدن به نظام و نارضایتی مردم است.

,

 

,

نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس با اشاره به اینکه رهبر انقلاب به درستی درد مسائل اقتصادی کشور را شناختند و نسخه اقتصاد مقاومتی را برای مداوا تجویز کرده اند عنوان کرد: رهبر انقلاب دوسال پیاپی در نامگذاری و اعلام شعار سال بر مسئله مهم اقتصاد مقاومتی تاکید دارند.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه ما نتوانستیم برای مصرف بحث تولید تقویت کنیم تصریح کرد: درسال ۹۶ به دلیل ادامه شیطنت استکبار بحث اقتصاد مقاومتی تولید واشتغال نامگذاری شد.

,

 

,

رئیس مجمع نمایندگان لرستان با تاکید براینکه دولت متولی اشتغال است ادامه داد: دولت و مجلس با تعامل و مشارکت می توانند مسائل ،مشکلات و بیکاری را رفع کنند.

,

 

,

وی به ناتوانی مالی دولت  در حل مشکلات اشاره کرد و یادآورشد: دولت بودجه کافی برای حل تمام مسائل ومشکلات را ندارد پس ما برنامه ریزی خود را برای خدمات رسانی بهتر در حوزه های خدماتی آب، برق، گاز و بهداشت ودرمان متمرکز کرده ایم.

,

 

,

نائب رئیس کمیسیون شوراها وامور داخلی مجلس ادامه داد: چهار خطه پلدختر -خرم آباد تا کنون 15کیلومتر آن زیر بار رفته که با حضور مدیر کل راه وشهرسازی لرستان به دنبال بررسی موانع پروژه برای بهره برداری بیشتر از این پروژه هستیم.

,

 

,

کاظمی ادامه داد: با توجه به اینکه آزاد راه کربلا حدود ۲۱ کیلومتر آن تا پل گاومیشان از حوزه پلدختر می گذرد جهت تسریع در چهارخطه کردن جاده پلدختر به دره شهر نامه نگاری هایی انجام داده ایم.

,

 

,

وی با بیان اینکه با همکاری شرکت آب منطقه ای لرستان بالاخره پمپ های پمپاژ واشیان در حال ترخیص شدن هستند گفت: پمپاژ جایدر که دارای  اعتبار ملی است و در این راستا پیشرفت این طرح خوب است و در دیداری که با معاون وزیر جهاد کشاورزی داشته ایم مبلغ 2میلیارد 700میلیون تومان برای تسریع در ساخت پمپاژ های کشاورزی شهرستان در نظر گرفته شده است.

,

 

,

نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس  با بیان اینکه دوره چگنی با سه هزار نفر جمعیت به شهر تبدیل شده است افزود: شهرک سراب حمام باجمعیتی بالغ بر پنج هزار نفری ظرفیت تبدیل شدن به شهر را دارد که در این خصوص با وزارت کشور مکاتباتی داشته ایم.

,

 علی مرادی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه