اخبار داغ

آیت الله خاتمی:

وجود حکومت دینی دلیل اصلی دشمنی آمریکا با ایران است/ آمریکا در خط مقدم زیرپا گذاشتن حقوق بشر در دنیاست

وجود حکومت دینی دلیل اصلی دشمنی آمریکا با ایران است/ آمریکا در خط مقدم زیرپا گذاشتن حقوق بشر در دنیاست
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه وجود حکومت دینی دلیل اصلی دشمنی آمریکا با ایران است، گفت: تا زمانی که حکومت دینی در این منطقه برقرار است شیطنت ها و دشمنی های آمریکا ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافذ آنلاین، آیت الله سید احمد خاتمی در جمع پرشور مردم و رزمندگان جزیره ابوموسی گفت: امروز در عرصه سیاسی حفظ نظام اسلامی تکلیف اصلی ماست و این مهم در رأس تکالیف می باشد و به تعبیر امام راحل حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافذ آنلاین,

امام جمعه موقت تهران با اشاره به حدیثی شریف از امام صادق علیه السلام ادامه داد: ایشان می فرمایند؛ همه علم مردم را که نفعى داشته باشد در آخرت، در چهار چیز یافتم اول آنها خداشناسی است و دوم آن ‏که نعمت های خدا را بشناسی، و سوم آن‏ که تکلیف و وظیفه خود را بشناسیم، و چهارم آن‏که دشمن شناس باشیم.

,

خاتمی بابیان اینکه ما باید خدا را بشناسیم و به او باور و اعتماد داشته باشیم و باورمان شود که قدرت مطلق در این جهان هستی ذات مقدس ربوبی است، اظهار کرد:  خداوند ما را غرق در نعمت های مادی و معنوی خود کرده است و ما باید شکرگزار نعمت های خداوند باشیم؛ نعمت ایمان، وحدت، دفع توطئه های دشمنان و نعمت ولایت از جمله نعمت های معنوی است که خداوند در قرآن ذکر کرده است.

,

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نعمت ولایت و رهبری؛ بیان کرد: نعمت ولایت و رهبری نعمتی شکرگزاردنی است که ما باید شاکر و سپاسگذار این نعمت باشیم.

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نظریه ولایت فقیه؛ تصریح کرد: اگر هیچ دلیلی بر موفقیت نظریه ولایت فقیه نباشد، ماندگاری و عمر 38 ساله انقلاب اسلامی دلیل محکمی بر موفقیت این نظریه می باشد.

,

امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: امنیت این نظام به برکت تدبیر و وجود رهبری است و کسانی که از این امنیت استفاده می کنند و در رسانه های خود با کمال بی تقوایی به سایش نعمت رهبری می پردازند و هر دروغ و تهمتی که رسانه های دشمن منتشر می کنند در سایت های خود نشر میدهند، ناسپاس هستند.

,

آیت الله خاتمی گفت: مسئولان نظام هیچ تکلیفی بالاتر از جلب رضایت مردم ندارند؛ مردمی که سرمایه اصلی نظام اسلامی هستند و قطعا مردم ما بهتر از مردم زمان پیغمبر اکرم صلی الله علیه و آله هستند.

,

وی اظهار کرد: این نظام امانت شهیدان است و ما باید این امانت الهی را حفظ و حراست کنیم و مسئولانی که معیشت مردم به دست آنهاست، این را لطف و عنایت خداوند بدانند و در رفع مشکلات مردم بکوشند تا مبادا مردم رنجیده شوند.

,

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانش افزود: آمریکائیها مدام ما را تهدید می کنند و می گویند که ایران تهدیدی برای منطقه و ما می باشد و بهانه دروغین آنها حمایت ایران از تروریسم است، تروریسمی که خود آمریکائیها صادر کننده آن هستند و همه نوع حمایتی از آنها می کنند.

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه آمریکا در خط مقدم زیرپا گذارندگان حقوق بشر در دنیاست، تصریح کرد: دلیل اصلی دشمنی آمریکا با نظام اسلامی به فرموده قرآن کریم وجود حکومت دینی است و تا زمانی که حکومت دینی در این منطقه برقرار است شیطنت ها و دشمنی های آمریکا ادامه دارد.

,

, , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه