اخبار داغ

مدیر آب و فاضلاب روستایی بروجرد:

رفع مشکل آبرسانی با بهره برداری از پروژه آبرسانی شهید بروجردی

رفع مشکل آبرسانی با بهره برداری از پروژه آبرسانی شهید بروجردی
مدیر آب و فاضلاب روستایی بروجرد گفت: با بهره برداری از پروژه فاز اول آبرسانی شهید بروجردی و فاز ۲ شمال بروجرد مشکل ۱۲ روستا را برطرف می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک "عبدالرضا عبدی" مدیر آب و فاضلاب روستایی بروجرد گفت: با بهره برداری از این پروژه آبرسانی به 11 روستا انجام می شود اما طی چند روز آینده فاز اول پروژه آبرسانی شهید بروجردی به بهره برداری می رسد که این پروژه با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون تومان هزینه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: همچنین پروژه آبرسانی شمال بروجرد از دیگر طرح هایی است که در این هفته به بهره برداری می رسد و با افتتاح این پروژه آبرسانی به هفت روستا انجام خواهد شد.

,

 

,

عبدی اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه مشکل آبرسانی به 12 روستای شهرستان بروجرد برطرف می شود که در مجموع برای افتتاح این طرح ها سه میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است.

,

 

,

وی به انشعابات غیر مجاز در روستاها اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون 200 انشعاب غیر مجاز در روستا جمع آوری شده البته در برخی از روستاها به دلیل خرابی کنتور، شماره آنها قابل کنترل نیست و نیاز است روستائیان نسبت به تعویض کنتور اقدام کنند.

,

 

,

 مدیر آب و فاضلاب روستایی بروجرد تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن در فصل گرما اما شرایط آبرسانی در روستاهای بروجرد بحرانی نشده گرچه در تعدادی از روستاها کمبود آب وجود دارد اما قطعی مکرر آب و جیره بندی صورت نگرفته و در تلاش هستیم تا مشکلات آبرسانی در روستاها با بهره برداری از پروژه ها برطرف شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه