اخبار داغ

عطر بهشت در زندگی دختر جوان یاسوجی/کسب روزی حلال در اتاق یک در یک + تصاویر

عطر بهشت در زندگی دختر جوان یاسوجی/کسب روزی حلال در اتاق یک در یک + تصاویر
دختر جوان یاسوجی به خاطر تامین هزینه های زندگی و علاقه ای که به فعالیت در حوزه عطر و اسپری خوشبوکننده دارد شغلی را برای خود برگزیده است که بسیار جالب و درخور تحسین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ، گشت و گذار در خیابان فردوسی شهر یاسوج توجهم را به سوژه ای که بارها از کنار آن می گذشتم جلب کرد و همیشه برایم جای سوال بود که چگونه می توان در اتاقک کوچک یک در یک متری نیز رزق و روزی بدست آورد و در عین حال نیز شکر گذار لطف و رحمت الهی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

دل را به دریا زدم و پس از سلام و معرفی خود از وی خواستم تا  به چند سوال کوتاه درباره شغل و مغازه ای که در آن فعالیت می کند پاسخ دهد که ابتدا برایش جالب بود که یک خبرنگار به سراغ وی آمده و می خواهد در این باره گزارش تهیه کند.

,

خانم اسدپور دختر جوان یاسوجی است که در اتاقک کوچکی در خیابان فردوسی شهر یاسوج به کار فروش عطر و اسپری خوشبوکننده و برخی لوازم آرایشی و بهداشتی مشغول است و در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری می گوید و پاسخ این سوال که چگونه در این اتاقک بسیار کوچک به کسب و کار می پردازید که گفت: به دلیل عشق و علاقه ای که به کار فروش عطر و اسپری خوشبو کننده داشتم این شغل را برگزیدم به همین دلیل فضای محقر و کوچک ان نیز برایم لذت بخش است.

,

, ,

وی در پاسخ به این سوال که شهروندان با دیدن شما، این اتاقک کوچک و شغل عطرفروشی چه واکنشی نشان می هند که افزود: بسیاری از شهروندان با دین این صحنه سوال می کنند که در این اتاقک کوچک اذیت نمی شوید که بنده نیز عشق و  علاقه به این کار را برایشان توضیح می دهم .

,

این دختر جوان یاسوجی با شاره به اینکه روزانه از 50، 100 و برخی روزها نیز تا 200 هزارتومان عطر و اسپری خوشبوکننده  می فروشم گفت: به دلیل رایحه خوش عطرها نام مغازه کوچک خود را نیز عطر بهشت گذاشته ام.

,

اسدپور گفت: برای کسب روزی حلال باید به خدا توکل کرد زیرا از کارهای کوچک نیز می توان هزینه های زندگی را تامین کرد و محتاج دیگران نبود.

,

تصاویر تکمیلی:

,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
ابراهیم عزیزی
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه