اخبار داغ

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کردستان:

اهداف جبهه نیروهای مردمی متعالی است و قدم‌ها را استوارتر بر می‌داریم

اهداف جبهه نیروهای مردمی متعالی است و قدم‌ها را استوارتر بر می‌داریم
رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلابی استان کردستان با بیان اینکه اهداف جبهه نیروهای مردمی متعالی است، گفت: اهداف و برنامه‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب و برای همیشه ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، نشست شورای استانی و نمایندگان شهرستان‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان با حضور اعضاء این جبهه در دفتر مرکزی جبهه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

عباس حسین‌پناهی رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان در این نشست گفت: از اهداف خود دلسرد و ناامید نمی‌شویم و جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی برای همیشه وجود خواهد داشت.

,

وی افزود: با قدرت هرچه بیشتر اهداف متعالی خود را دنبال خواهیم کرد و جبهه مردمی نیروهای انقلابی تازه وزیدن گرفته است.

,

رئیس شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان از تدارک دیدن برنامه‌های ویژه برای بهبود وضع معیشت مردم محروم و نیازمند توسط این جبهه خبر داد و اعلام کرد: جزئیات این طرح و برنامه در روزهای آینده اعلام می‌شود.

,

حسین‌پناهی اظهار داشت: ستادهای آقای روحانی با تمام بی‌مهری‌ها، بی‌عدالتی‌ها، تخریب‌ها، تهمت‌ها و رقیب‌هراسی‌ها که در حق جبهه مردمی نیروهای انقلابی و کاندیدای این جبهه روا داشتند اما ما از آنها دلگیر نیستم و برای دولت آینده آرزوی توفیق و موفقیت داریم و از هیچ کمکی به پیشرفت و آبادانی کشور و بهبود وضع معیشت مردم نیز دریغ نخواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه